Herkese Merhaba

Uzaklara gitmek için koşuyorum ,
nefes ,nefeseyim .Kalbimin atışlarını diyabiliyorum .Artık başkalarının hayallerini paylaşmaktan bıktım.
Ve bu yolda uzun zamandır yanımda olan biri var. En yakın arkadaşım, farklı dünyaların insanı olduğumuzu biliyorum.
Ama birine yakın olmak için illa aynı dünyaların insanları mı olmalıyız ?
Ne yazacagımı ,ne yapacağını bilmiyorum ama yazıyorum kendimce ve bana bu konuda yardımcı olan bir arkadaşım var. Kısaca kendime Park Eun Ji diyorum o ise
 Kim Eun Min. Uzaklar gitmek ,kafamı dağıtmak istiyorum koşuyorum ama sonunda vardığım yer ev :))
Tam bir eve hapsedilmiş kuşum ama hayatımdan gayet memnunum.
Ve Başkalarının hayalini paylaşmaya devam ediyorum." Bazı insanlar kendi hayallerinin peşinden giderler, bazıları ise başkalarının hayallerini paylaşırlar. " İşte bende onlardanım . Herkese "merhaba " 
daha önceden bir blog açmıştım ama saçma sapan nedenlerden dolayı kapatmıştım.
Ancak bu sefer beni destekleyen , elimden tutan kişiler var. Bu yüzden ben ve Eun Min sizlere kafanızı dağatacak iyi bir blogger olmaya çalışacağız.



Yorumlar

  1. Benden de sana kocaman bir merhabaaa

    YanıtlaSil
  2. Sanada merhaba .Aslında ben senin her yazını okuyan o spoi denilen yeri görmezden gelip okunmaya devam eden gizli takipçindim.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ki! galiba iki arkadaş kaleme alacaksınız bloga yazdığınız yazıları. en azından ben öyle anladım. şahsen blogunu(zu) sevdim. oldukça renkli olmuş. dilerim kısa sürede yeni paylaşımlarını(zı) okumak nasip olur. ^^

    YanıtlaSil
  4. Ewet iki kişiyiz ama arkadaşım biraz meşgul biri hatta çok meşgul biri :( bu yüzden genelde blogta ben paylaşım yapıyorum. Okuldan dolayı pek giremiyorum.birde yazılılar haftaya cuma başlıycak o yüzden bu süreçte giremeyen bilirim ama bol bol yayın yapamaya çalışacağım(ız)

    YanıtlaSil
  5. elbette, memniyetle. ^^ aradığın bir tür filan var mı özellikle?
    -romantizm, komedi, gizem, doğaüstü yada aksiyon- ona göre öneririm. ayrıca okul problemini eminim şu aralar pek çok kişi yaşıyordur. en azından başımda alıcı kuşlar gibi dolandığından benim düşüncem bu yönde. şimdiden geçen tatilleri özledim vallahi. vede merakla takip ediyor olacağım yazacaklarınızı. :)

    YanıtlaSil
  6. Benim için türünün pek bir önemi yok,her çeşıt türü sewerim.Sürükleyeci ve iyi olsun yeter .Çabuk sıkılmıyım.

    YanıtlaSil
  7. Hoşbulduk ,sanada merhaba

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş