İlk mimim

Sevgili Little Agassi 'nin mimini üzerime alınarak size en sevdiğim konulardan biri olan yemek ile geldim .
İlk mimim olduğu için biraz heyecanlıyım .

1.En sevdiğiniz yemek ?

En sevdiğim yemek musakka .

2. En sevdiğiniz tatlı ?
 Kek ,pasta,kurabiye vs tatlıya hayır diyemeyenler denim.

3.Siz küçükken anneniz sizi ;
Zorla yemek yidirdi .
4.Çocukken şimdide ;
 Annem boyun kısa kalacak yemek ye biraz kilo al diyip hayla baskı yapar bana ya liseye gidiyorum ya ne zaman annenin gözünde bu konuda büyüyeceğim .Diğer konularda sen genç kızsın diyerek ...
5.Yemeyi sevdiğiniz ilginç şeyler ?
 Kızılcık evet kızılcık .Genelde o ekşi tadından dolayı pek seveni olmayan meyve.


alıntıdır

6.Türk mutfağı hariç sevdiğiniz mutfak ?
 Yok ya 
7.Yemeği sevdiniz en sağlıksız şey ?
Cipsler .
8.Alerjiniz;
 Yok ya .
9. Kitap okurken , dizi izlerken vb.
Yanınızda olmasını istediniz şey ?
 Kuruyemişler ... 

 alıntıdır.

10 .En sevdiğiniz meyve ?
Saymakla bitmez ya , sayasıya kadar okul biter ya ☺
11.En sevdiniz atıştırmalık ?
Reklam yapmak istemiyorum ama eti sütlü çikolata.
12.Asla yemeyeceğiniz ve içemeyeceğiniz şeyler?
 Domuz eti ve içki .
13.Sonsuz tane yiyebileceniz şeyler?
Öyle bir şey yok ! 😎
14. En sevdiniz çorba?
 Pek çorba sevmeme rağmen mercimek .
15.Kahvaltıda tercih ettiğiniz şeyler ?
 Peynir,reçel .Çay ,çay,çay olmazsa olmazlarımdır kendileri .
16.Açken ben :
 Açken ben  , ben değilm ya ! Sürekli mızmız bebekler gibi mızmızlanır açım derim .😰😦😩


alıntıdır

17. Bir keresinde yemek yerken ben :
 Eunji :Bir keresinde ( bu benimle alakalı değil ama çok komiğime gittiğinden arkadaşımla ilgili olanı yazacağım. Bu olay yıllar önce oldu. Beceriksiz bir erkeğin yemekle intihamı !) arkadaş pilav yapmış ama tuz atmayı unutmuş sonra doldurmuş tuzu kaşığı doldurmuş ağzına atmış sonra durum aynı böyle olmuş ...


alıntıdır
Bu mimimi okuyan yapmak isteyen herkese paslıyorum :) 

~Park Eun Ji~

Yorumlar

  1. Selamlar selamlar :) Açıkçası ne yazdığımı unuttum :) Ama güzel mim olmuş ellerine sağlık. Bu arada takipteyim canım ben de beklerim. :))

    YanıtlaSil
  2. :) Bu mimi üzerine Alsan iyi olur hem bu sayede seni daha iyi tanımış olurum. Bende seni takibe alıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. yeniden merhabalar. ^^
    mim olayını seviyorum. bence gayet güzel bir mim olmuş. severek okudum, ellerine sağlık. bilhassa kitap ve kuruyemiş olayına katılıyorum, aşırı zevkli oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Aynen çok zevkli oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. heeeey ya çok güldüm ben ama yazdıklarına pek sevimli yanıtların ki :)

    YanıtlaSil
  6. yaaa adını mı değiştirdin kiiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş