#Okul2 # Fizik dersinden evlilik programına doğru giden yol




Herkese okul 2 yazımla geliyorum geçen gün İsyanlardayım biraz sonunda performansları bitirdim ama nasıl bitirdim ne siz sorun ne ben söyleyeyim :/ 



Size sevdiğim ama suçsuz olduğum halde beni azarlayan kimyacımla başlıyorum hiç suçum olmamasına rağmen , kimya derslerinde sınıfta dersi pek dinleyen olmaz yazılı haftasında benim peşini bırakmaz sınıf arkadaşlarım Esra çalışma kağıdı hazırladın mı diye. İste yine bir kimya dersinde dersi dinlemiyordu sınıf hoca ders anlatırken  arkadaşımın biri hocam en son ne dediniz dedi ama hoca cevap vermeyip yazdırmaya devam etti bende kıza söyledim yazamadığı yerin sonra kimyacı "Esra SUS "diye bütün sınıf susup bana baktı bende utandım ama utanmamın sebebi herkesin bana bakması değildi hocaya mahcup olmamdı hoca anlatmaya çalışırken atlamamalıydım.
Tabi hic kimse beni savunmazken arkadaşımın biri atladı hocam "Esra'nın bir suçu yok "diye tabi hoca sen "Esra'nın avukatı mısın "diye çocuğa - verdi .
Tabi bende bir şey diyemedim utancımdan .
Çocuğa performansında yardım ediyim dedi kabul de etmedi .Bana kızmadıda senin yüzünden oldu diye ya da belki kızdıda belli etmedi hocaya şunları söylenmişti ben ne hata ettim hoca ona donup sen hatanı biliyorsun dedi .

Ders fizik  elektrik vs konu evlilik programı  bir ay önce arkadaşım biri atlayıp hocam ben anlayamıyorum elektrik alamamayı para için geliyorlar dedi. hoca da söyle dedi "Bak oğlum adamın apartmanı vardır .
Alsana bolbol elektrik devreleri tabi biz koptuk birde hoca öyle dedi biz koptuk sonra Esra Erol , Zuhal Topal derken çekim kuvveti askın nasıl oluştuğu anlamış olduk .
Tarih hocam aynı zamanda anneminde tarih hocası olduğu için bir ayrı severim kendisini bende şaşırmıştım annenin öğretmeni olduğunu annemi gözlerinden tanımıştı
Yine konu nereden geldiğini anlayamadım ama hoca gerçek bir olay anlattı " Bir profesör yetimhaneden 0 yasında yeni doğmuş bir bebeği evlat edinir yanına birde kendi çocuğu vardır yeni doğmuş iki çocuk ikiz gibi büyürler profesör cocuga söylemez evlatlık olduğunu profesörün oğluyla aynı okullara giderler birlikte büyürler ancak çocuk 17 yaşına geldiğinde okuldan bir çocuğu bıçaklar ve islah evine gönderileceği sırada mahkemede karar alınacağı zaman profesör her şeyi anlatır bu çocuğun anne babası 7 sülalesinden katil,  alkol ,uyuşturucu bağımlıları varmış .
Profesör yıllarca çabalaması sonucu çocuk islah evinden kurtulur " yani bizler illa yedi sülalemizden biri ceker misiz o yüzden evlenecegimiz zaman hep sorarlar bu çocuğun soyu sopu ne  diye :)

Yazılılar başlıyor bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. Kimyadan başladın fiziğe oradan evlilik ve prof hikayesi, iyi bu! güzeldi Esra :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim hele elektrik olayı çok güzeldi .
    Bu liseli gençlerin derdi evlilik dersi anlamayan kızlar ben evlencem zengin koca bulup diyor bazılarısa benim sevgilim var onla ewlencem hem durumlarda iyi diyor bende hayırlı olsun diyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Kimyacınız biraz sinirli bir hoca sanırsam. :D Evlilikle ders anlatmak da ilginç bir teknikmiş :)) Yazılılarında başarılar dilerim :))

    YanıtlaSil
  4. Sağ ol inşallah iyi geçer yazılılarım.
    Aslında sinirli değildi sonradan ne olduysa bende anlamadım .
    Son zamanlarda hoca çok agresif ya da hep böyleydide ben bilmiyordum.

    YanıtlaSil
  5. her daldan bir yazı olmuş, fakat çokta güzel olmuş. ^^
    bölümümden mütevellit ben de tarihe ayrı bir ilgiliyimdir.
    umarım sınavların iyi geçer esra. derslerin de başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  6. Amin , inşallah tarih dersini bende çok severim harbinden hiç bir şey hakkında her şey yazıyorum .
    Böyleydi dimi bu söz
    Biraz cahilim de biraz ,demiştim ya sana inşallah doğru yazmışımdır :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Another Miss Oh konusu ve yorumum