ANA SAYFA UZAK DOĞU ANİME FİLMLER DİZİLER MİM

26 Kasım 2016 Cumartesi

Bir Kore Hayranın not defterine TEŞEKKÜRLERLE

38 Yorum

Az önce bloğuma girdiniz ve ay bu kızın bloğunun tasarımı , şablonu, headarı mı ne mi değişmiş felan diye bir göz gezdirdiniz .
Pek iyi bir girizgah yapamadım yine.
Karnında küçük kelebekler uçuştusu desem yeri olur .
Evet Bir Kore hayranı uzun uğraşları sonucunda böyle tatlı  mı tatlı bir blog bir tasarım yaptı .
Tabi onu çok uğraştırdım için özür diliyorum .
Yazılı haftam olduğu için pek ilgilenemedim kendisiyle ve yardımcı da olamadım 😢 
Hep kahrolası yazılılardan dolayı .
Bu küçük bir teşekkür yazımdır .
Umarım böyle ince düşümceli bir blogger tanıdığım için çok şanslıyım kendisine içtenlikle teşekkürlerimi iletiyorum 😘😘😘
Bir daha ki yazımda görüşmek üzere 🙌


28 Ekim 2016 Cuma

#Okul9# Ateş düştüğü yeri yakarmış .

26 Yorum

Merhaba nasılsınız ?
Ben iyi değilim .
Ateş düştüğü yeri yakarmış .
Dün bunu öğrendim .
Son zamanlarda okul yüzünden +dershane her şey üst üste geliyor .
Her daim bende annemi bu sene istemeyerekten de olsa üzmüş olabilirim .
Dün cenazeye gittim .
Yazarken de acı veriyor , ağlatıyor ama her daim okul anılarım güldürücü olmayacak ki .
Ben zaten bugün bu yazıyı yazma sebebim "şansınız varken gidip anneninize sarılıp seni seviyorum anne diyin " bunu bizim okuldan bir çocuk dedi .
Dün okula geç kalmıştım ki herkes üzgün ne oluyor dedim .
Yan sınıftaki Miss K 'bin annesi vefat etmiş .
Yan sınıf hep cenaze evine gitmiş .
Sustum , yıkıldım , vicdan azabı
 çektim .

10 Ekim 2016 Pazartesi

HAPPY BIRTHDAY BLOĞUMUZ

30 Yorum

Happy happy birthday bloğumuz 😍
Nice yıllara ...
Merhaba benim Esra :)
Yine pek iyi bir girizgah yapamadım.
Blogumuz bir yaşına girmişss.
Ya benim bloğum ne burcu ?
Ben yaz çocuğuyum .
Bir yaz burçlarını birde kış burçlarını az buçuk biliyorum .
Ekimin 10 ne burcu ki. 
Bloğa girmeyeli ne çok olmuş.
Özledim buraları .
Sorumsuzluk abidesi olduğunun için pek giremiyorum bloğa ama bahanen çok ...
Bloğumu ilk açtığımda bu işleri anlayamadığımdan kapatmıştım.
Sonra açmaya yine karar verdim ki ne bu konuda Beyza bana destek oldu .
Bloğumuzun adı ise Beyza'nın o zaman ki ws durumu "Bulut ol "idi  .
Bende bulut ol yapalım bloğumuzun ismini dedim .
Bloğumuzun ismi oradan gelmekte .
İlk takipçim River 'dı .
Sonra Dreamella .
Şimdi 94 takipçiye ulaştım .
Buralara gelmek zor oldu yılmadım ama .
Şimdi 1 yaşına girdi nice yıllara bloğum .
Nice seneler bol , bol yazılar yazmak dileğiyle .
Umarım böyle devam eder. 
Bütün her şeyi size anlatabiliyorum.
Hele bütün dertlerimin devası sade ve derin bloğunun sahibesi Deep .
Karakter analizini yapsa yapar o derece .
Sabırsız , heyecanlı ,stresli ...
Sen benim her saçmalığıma katladın Deep sağol .
River ise benim buraya tutunmamı sağlayan kişi .
İlk takipçim ve bloğa yorum yapan kişi senin sayede buralardayım.
Ve nice blogger arkadaşlarıma teşekkür ederim .
Yine görüşebilmek dileğiyle .





27 Eylül 2016 Salı

#Okul 8 : Komple Teorim

20 Yorum

Merhaba nasılsız ?
Ben çok yorgunum  dershaneden geldim şimdi. 
Dolu dolu bir gün oldu. 
Bütün okul stresini hatta komple teorimi bile unuttturdu .
Üzülsem mi gülsem mi bilemedim.
Tabi siz olayları bilmiyorsunuz.
Pazartesi sınıflar değişti ve istemediğimi bir sınıfa gittim .
Hatta hiç istemediğim !
Geçen sene en azından gruplaşma yoktu ve sınıftakiler bu kadar sorunlu değildi .
Ne kadar da değişik bir sınıf .
Yani bütün sorunlu , değişik tipler bizim sınıfta adını bilmediğim kişilerde var ki ne ama neden hepsi bu sınıfta ?
Sizce bu bir tesadüf mü yoksa okulumuzun sinsi müdürünün planı mı ?
İşte bu devreden sonra komple terimi ortaya çıkaran bir ayrıntı var. 

A ve B sınıfı , bu iki sınıftada hem sayısal derslerin hem de sözel derslerdeki en iyi hocalar var .
Yani Dersime girmesini istediğim bütün hoca kadrosu bu iki sınıfa giriyor .
Hem de hepsi yani bir iki hocaları iyi olsa anlayacağım ama hepsi de ve ikinci ayrıntı derdimize her giren öğretmen seneye 2 sınıf kalacak MF 'den göreceksiniz seneye böyle bir sınıf olmayakkk.
Her gelen hoca aynı şeyi zikrediyor .
3 gün boyuncu sınıf değiştirip , değiştirmemek arasında gelip geldim.
Sizce de Dediklerim mantıklı değil mi ?
Herkes bana hak veriyor .
Ama beni sınıfta tutan şeyler var .
Tamam bu sınıfta gruplaşma var .
Tamam bu sınıf okulun en sorunlu sınıfı ama beni tutan şey bana değer veren öğretmenler , bana değer veren insanlar bunu anlamam geç olmadı Allah'tan .
Nasıl mı anladım ?
Sıra arkadaşım sınıf değiştirmek istiyordu .
Tabi hoca arkadaşa bakarak sınıf değiştirmek istiyormuş dedi .
Tabi sınıf beni sandı.
Bizden kurtulmaya mı çalıyorsun dedi başkan ( yeni başkanımız )sonra tabi herkes üstüme geldi niye gitecekmişsin sebep ne ?
Başkanında bunda katkısı var .
Komple teorimi salladım , boşverdim.
Sınıf iyi şuanlık .
Başkan seçimi yaptık ama gecen sene ki gibi eğlenceli değildi .
Hiç oy vermeyeceğim Mr .M başkan oldu .
O serseri başkan oldu !
Zaten kendisi bile kazanacağına ihtimal etmiyordu ama nasıl olduysa o başkan oldu .
Bu arada çocukluk arkadaşımla daha doğrusu anaokulu arkadaşımla aynı dershaneye gitmem sınıfı birbirine katmana neden oldu .
Birlikte oturmuştuk Mr .S ile her şey iyidi anlaşıyorduk  sonra  ne olduysa salak bana sinir olduğunu söyledi bende onu yanından kovdum tabi ki .
Sonra kavga ettik tabi millet bizi sevgili sandı .
Birbirimize girdik resmen tabi ben bugün onunla barış imzaladım ama eve gelirken beni yine delirtti .
Birde derste gereksiz yere konuşuyor ama hoca onun çok kalibiyetli boşa konuşmadığını söylüyor .😤
Sinir oldum gıcıkkkk, millet de bizimle alay ediyor Allah'tan aynı okulda değildik .
Tabi bu kavgamızı diğer yazımda anlatmayı düşünüyorum .
Bana okulla alakalı tavsiye verirseniz sevinirim.
Not ; Bu yazı 24 Eylül 2016 da taslaklarda duran bir yazıydı okul dolayısıyla yapamadım.
Not : 2 haftadır ne dizi ne de film izliyorum bu da çok sıkıcı bir durummm...


Görüşmek üzere 



16 Eylül 2016 Cuma

#Okul 7 # Okullar açılıyor

40 Yorum

Merhaba 
Nasılsız ?
Bir okul yazısı yazayım dedim okullar açılmadan  açılışı ben yapayım dedim.
Eğlenceli , güldürücü okul yazılarımı okuyup bana eşlik edersiniz belki de bu son eğlenceli okul yazım olur ?
11. Sınıfa geçtim sonuçta yeni sınıflar karışıtırılacak .
Şubesi öğrendim hala sınıf  grubumuzu kapatmadık.
" G in the house "
Böyle güzel bir sınıfa düşer miyim ki bu sene ?
Ve ben sadece bir kişiyle aynı sınıfta olduğumu biliyorum o kişi de muhatabım değil 😥




Geçen dönem :
Sıra arkadaşım kısacası S ve  sınıf başkanı ona da ß diyelim.
Ve kısacası Ben yani Esra. 
"Sende ß sadece seneye ayrılcaz farklı sınıfta olacağız ." dedi S 
"Biz hiç ayrılmıycaz sende MF seçtin Esra 'da  Biz ayrılmayacağız ." 
Ve sonuçlar Başkan ve Sıra arkadaşım aynı sınıfa düştü ve ben 
farklı sınıfa ya başkan benim adıma da bi ayrıyetten dua edeydin ya , şubeler açıklandığında başkan
Başkanda ki mod aynı bu gifteki gibi


               
Annem de istersen sınıf değiştirelim diyor ve benim bu prensiplerime uymuyor maalesef ki ne .
Hem sadece sıra arkadaşım için sınıf değiştirmem bu sınıftakilere ayıp olur ya geçen sene de ilk sınıfa girdiğimde şok geçirmiştim .
Bu sınıfı özellikle mi seçmişlerdi .
Bütün kavgacı psikopatlar bir arada kesin bu sene bol , bol kavga çıkacak sınıfta ancak kavga çıkmadı .
Öğretmenleri delirtmek ,  sınıfça ŞÖK girmek  dışında her şey normaldi.
Tabi öğretmenleri delirten arkadaşlarımız adına biz özür dilemek zorunda kaldık çoğu zaman ...
Umar eğlenceli bir sınıfa giderim ve bol gülmeli yazılar okuruz .
Koalisyon gibisinden ... 😂
Bu sene bazı kararlar aldım .
Dizi izlemeyeceğim  15 karne tatiline kadar .
YGSsss çalışacağım zor bir yıl olacak o yüzden şimdiden böyle bir yazı yazmak istedim .
Bir daha ki yazımda görüşmek üzere 
Umarım en kısa zamanda görüşürüz 😊






10 Eylül 2016 Cumartesi

Stranger Things : 011

14 Yorum
Merhaba nasılsınız ?
Bol ,bol yazı yazmak istediğimi söylemiştim .
Şimdi size izlemiş olduğun bir ABD dizisiyle geldim .Konuya nasıl gireceğimi bilmiyorum aslında ...

                STRANGER. THİNGS 
Yıl 1983 ve Amerika yeni silahlar , yeni süper güçler elde etme yolunda ancak bu kötü deneylerin insanlar üzerinde denenmeye denek olmaya çalışılması ...
İşte o deneklerden bir tanesi 011 yani ELEVEN , o küçük bir kız saçı erkek gibi traş edilmiş kolunda 011 yazan küçük bir dövme ve üzerindeki hastane önlüğüyle  Enerji Bakanlığının tehsis etmiş olduğu bir binada hapis .
Doğdu doğalı orada sadece biricik babası için orada ve birgün dayanamayıp hapishanasesinden kaçar .
Ve Mike , Lucas ,Dustin ile karşılaşır .
Eleven'ın yaşlarında bu üç kafadar  en yakın arkadaşları Will kaybolmuştur .
Onu ararken Eleven'ı bulurlar ve Eleven Will'in nerede olduğunu bilmektedir.
Eleven bu sayede Mike 'ın evinde kalmayı başarır tabi gizli olarak .
Bir taraftan Eleven'ı arayan Enerji Şirketi ,bir taraftan oğlunu arayan bir kadın ve en yakıni arkadaşlarını arayan arkadaşlar .
Ancak bu daha başlangıçtır .
Kaybolan çocuklar ve onları arayan şerif .



                      Mike ve Eleven  
Saçı 3 vurdurmuş olan arkadaş Eleven ve kız .
Saçı biraz uzun olan da Mike .
Eleven'ın ilginç yetenekleri vardır.
Beyin gücünü kullanarak bir arabayı havaya uçurabilir ve insanlarla telepati de kurabilmektedir .
Eleven'ın gizemli bir hayatı vardır ,
beyin gücünü kullanarak aklınaca gelebilecek çoğu şeyi yapar.
Mike ise sıradan 80'lerin çocuğudur.
4 kişilik bir arkadaş grubu vardır.


Ortadaki Will kaybolan çocuk.
Soldaki siyahi çocuk Lucas ve sağdaki şapkalı çocukta Dustin.
Başta Lucas'a sinir olabilirsiniz ancak haklı tarafları var .
Çok sevimli bir gruplar .


Bu kadına bayıldım.
Çocuğunu arayan Will'in annesi .
Çocuğuyla elektrik vasıtasıyla iletişim kurduğuna inanıyor .

Onun haricinde Şerif kendisi dizideki favorilerim arasındaydı .
Will'in abisi Jonathan ve Nancy hatta Steve bile sevdim .

                    YORUMUM :
oyunculuklar iyiydi çocuklar döktürmüş  yani .
ABD dizi kültürüm olmadığı için olsa gerek benim için özgündü konusu yani ama buna benzer çok diziler var galiba .
Ama erkek kardeşimle izlediğim ilk dizi çünkü o Kore veya Asya dizilerinden nefret ediyor benim yüzünden 
O da bayıldı sonu böyle bitmemiydi ama sezon finali yani 2. Sezonu iple çekeceğim.
Tavsiyemdir .
Bir bakın derim ben zaten 8 bölüm 40 dakika her bölüm.


 Bir daha ki yazımda görüşmek üzere 😆😆





8 Eylül 2016 Perşembe

Fındık yevmiyecisiyim vol 2

17 Yorum

Merhaba :)
Nasılsınız ?
Ben iyim dengesizliğimi  bipolarım diye size yutturmaya çalışıyorum okullar açılmadan bol , bol yazı yazmalıyım .
Şuan taslaklarda duran çok yazım var ve hepsini bir an önce yazmak istiyorum .
İki hafta önce bu yazıyı yazdıydım .
Vol bir  başlığıyla vol ikiyi de bu gün yazayım dedim.
                (Bendeki mod )
Fındık topladığım 3. Günde kolumda yara izini andıran bir şey vardı ama çok küçüktü ve onu koparmaya çalıştım kopmadı babama "Baba kolunda bir şey var kene mi ?"
"Hayır yara izi oturacağına çalışsana ."
Ben "Ama baba ..."
Sonra annem bakayım koluna dedi .
Annem keneler konusunda uzmandır ama bu şey keneyi andırmıyordu grimsi renkteydi küçük bir yara izi gibi nokta gibi ...
Sonra annem onu o şeyi kolumdan çıkardı kenenin bir küçüğümüş adı şuan aklıma gelmiyor .
5. Günde ise fındık toplama işi bitmesine iki saat kalmıştı ki yağmur yağmıştı ondan bir gün önce ve terligim koptu iki saat bir ayağım terliksiz fındık topladım nemli toprağa basarak 😬
Ayağıma diken battı ama yine de yılmadım .
Dedem de çalış kızım çalış .
Yomiye paramla tehdit edildim.
Kız kardeşim babamla saat 5 doğru gelip tarladaki ağaçlara salıncak asmaya çalışıp asamadıkça abla sana yardım edeyim diye ağacın dallarına asılıp durdu dalları koparacak sandım.
Tarla faresi gördüm 😨
Tabi bana inanmadılar yanlış görmüşsündür .
Paramı alabilmek için tarlaya gittim .
Bir gün gelmezsem paramı vermemekle tehdit ettiler .
Sonra az kalsa yama bir yerden yuvarlanıyordum fındık toplarken yama yerde düştüm anne ve babam 
               ( Anne ve babam )
Tabi sinir oldum kızınız yere yuvarlandı ve siz gülüyorsunuz pes yani !!!
Akşam eve gelince kendimi nereye attığımı bilemez oldum.
Tabi güzel yanları vardı ne mi "Bu kış hiç hasta olmazsın kızım ."dedi dedem evet bağışıklık kazanmışım size saçma gelebilir bu ama bu dedemin dedesinin geçmişte yaşadığını bir olaydan dolayı söylenmiş bir şey güneşin altında fazla durursan hasta olnazsın .


Başka yazılarımla sizi güldürmek niyetiyle elvada 


5 Eylül 2016 Pazartesi

MİM : BLOGGER LİF E 2

19 Yorum
 (Suçluluk duygusu içinde olan zavallı bipolar Esra )

Biliyorum  kötü bir kötü bir blogger olma yolunda emin adımlarla ilerliyorum .
Bundan adım kadar eminim sorumsuzum ve bahaneler üretmek konusunda yılın en iyi mazeretli kızı plaketinin sahibi olmalıyım .
Biliyorum mimleneli çok oldu Deep sana da ayıp oldu .
Ancak benim bahanelerimi çok iyi biliyorsun sen .
Beni mimlediğin için teşekkür ederim .
Geç yaptığım içinde özür dilerim .

Beyza maviyle yazdı bende turuncu 


 1) Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey ?
 Benim aklıma 
1. Samimiyet , hissettiklerimizi karşımızdakine  hissettirmiyor muyuz ?
İşte hissettirebiliyirsak samimiyizdir .
Samimiyet önemli .
Bu şekilde bir çoğu kişiyle tanıştım ve bu yüzden de çok mutluyum.

2.Biz .
Nasıl biz derseniz ?
Bu yazdıklarımız bizim gerçek karakterimiz anlatır az çok benim yazdıklarımı okuyanlar gerçekte benim karakterinin nasıl olduğunu tahmin edebilir .
Ben bloggerların yazılarını okuyunca hala hayatın iyi insanlar olduğuna inanıyorum.

3.Pozitif olmak .
Ben pozitifim tabi bu benim için geçerli bu sene bu hakkında çok şey yaşadım başka okul yazılarında anlatacaklarıma bir yenisi daha 
eklendi  . Pollyanna olmayı seviyorum ve benim gibi pollyannaların bloglarıyla kendimi bütünleştiryorum tabi bazen bende mutsuz ve umutsuz dolu yazı yazabiliyorum.

1.Sabır bloggerliğin altın kuralıdır .
İlk zamanlarımızı hatırlıyorum da 
Esrayla bu zamanlara hep sabırla geldik.

2.Sakinlik 
Ben genelde yazı yazarken çok heyecanlı ve gergin olurum Esra hep bana "Sakin ol  ve yapabilirsin der "

3.Yorum /Destek 
Bu zamana kadar hep bize destek oldu ,
özgüvenimizi yerine getirdi.


2.Her temadan (kişisel,gezi ,kitap ,yemek)yazılarını en çok beğendiğiniz ve okumaktan  bıkmadığınız bloglara örnek veriniz ?

Yemek bloggerlarını çok severim ,
Kitap bloggerleri de çok imrenirim ya ,
Gezi , kozmetik ve kişisel  + Kore veya başka dizi yorumu yapanları da sever ,imrenirim.


Kitap ama arada kozmetigi de bakıyorum.

3.Yeni blogger yazmaya başlayanlara verebileceğin öneriler ?

Benim gibi olmayın bol ,bol yazı yazın .
Ve yazmaktan vazgeçmeyin .
+ Görüşlerinizi , düşüncelerinizi yazmaktan çekinmeyin kim ne düşünürse düşünsün yeni bloggerım demeyin .


Sabırlı olun  gerçekten sabrın sonu selamettir .
Yazarken sakin olun kimse sizi tanımıyor ama  bir o kadar da tanıyor yazdıklarınızla tanılacaksınız

4.Hangi ülkede yaşamak isterdim veya çok gitmek istediğin mekanlar ?

1.İspanya 
2.Mokedanya 
3.Arjantin
4.Portekiz

Tayland 'a gidip yolda yürürken karşımda bana Taylandlılar gibi selam veren  birini görmek istiyorum.
Benim görmek istediğim biri var .
Buradayken onu göremedim 😔
Japonya , Londra , İsveç ,Norveç ...

Mimlediklerim :
Saliha 
Tawannanna
River 
Kalem kuklası
Youka Chan 
Rin Natsuki
Okyanus Melekleri 
Ve unuttuğum biricik bloggerlar yapmak isteyen herkes yapabilir 😊



Bir dahaki mimlerde görüşmek dileğiyle ;)




26 Ağustos 2016 Cuma

Fındık Yevmiyecisiyim vol 1

30 Yorum

Şu sıralar çok yorgunum 15 gün fındık topladım ve internetin kablosunu yan komşunun bebeği çekti.
Yani bebek sonuçta niye bakmıyonuz evladınıza.Ben tarladaydım yoksa bakardım bebeğe .
Evde bir internet paketi olmayan benim. 
Annem, babam ve kardeşimin var ama benim yok.
Sinir oluyorum yani birde başıma ne geldi bir bilseniz ...
Ne yazacağımı bile bilmiyorum sadece 
size sıkıcı fındık maceramı anlatıp nasıl yalınayak Heidi olduğumu ve külkedisi muamelesi gördüğümden bahsedeceğim.
Yazımı iki bölüme ayırmayı planlıyorum ama hayırlısı diyelim.
5 yıldır fındık toplamıyorum .
Hep erkek kardeşim toplamaya gider.
Benim için fındık =fobi
Erkek kardeşim için fındık =hobi
Ancak erkek kardeşim ameliyat olduğu için maalesef ben fındık toplamak zorunda kaldım .
Tabi benim fındık toplamak 2-3 günlük bir şeydir ancak dedem bir teklif sundu benim yomiyecim (yevmiyecim)
ol dedi.
Kulağa hoş geliyordu ve kabul ettim ama kurallar :
1 .Eğer birgün tarlaya gelmemezlik yaparsam bütün yevmiye paramı alamayacaktım .(NAYIRRR NOLAMAZ)
2.Tarlaya telefon getirmek yasak .(😟)
Ve mecburen her gün tarlaya gitmek zorunda kaldım .
Biz ailecek fındık topluyoruz ben , dedem ,annem ve babam .
Ancak babam yıllık iznini alamadı sebebi ise TTK'da arama yapıyorlar .(siz anladınız ne kastettimi .)
Ve zavallı ben daha çok çalışmak zorundaydım.

Dedemin köylüleri yardıma geldi. 
Benim yomiyeci olduğumu öğrenenler.
Demek yomiyecisin öyle mi ?
Yomiyeci su getir, yomiyeci hızlı topla ,yomiyeci nerdesin ?
Yomiyeci çuvala boşalt kovamı .
Yomiyeciii !
Babam hafta sonu bizleydi hep babam modu :
"Bu fındık ne ?(ceşitini soruyor?)
Ben :"Yomra "

Babam ve ben :"Yomra , Palaz , Sarı savak, söbe fındık , dağ fındığı ..."
Babam "Come here Esra "(aynı yazıldığı gibi söylüyor .COME HERE)
Babam "Geçen sene satamadık fındıkları bu sene Ruslara satalım .
Evet maalesef geçen sene bir çoğu insan fındık satamadı sebebi bence Ruslar baksanıza bir sürü meyve , sebze onlara gidiyormuş kesin fındıkda onlara gidiyor .
Erkek kardeşim "Ya biz fındıkları Çin 'e satmalıyız adamlar fındığın ne olduğunu bilmiyor nüfusları çok şunlara fındığı öğretip satalım.'
Buna rağmen fındık toplamak eğlenceli yanları vardı .
Mesela tarlada yemek yemek , yomiye paramı almak . 
İkinci volde size yalınayak Heidi hikâyemi anlatacağım 
GÖRÜŞMEK ÜZERE 🙌





5 Ağustos 2016 Cuma

Another Miss Oh konusu ve yorumum

30 Yorum
Merhabalar nasılsız ?
İdare eder benim durumunda. 
2 hafta kursa gittim sonra ver elini sahil derken fındık toplama zamanı geldi ve bende kendi dershane paramı çıkarmak için kendi fındık tarlamızda çalışmaya karar verdim .(Uzun hikaye ben direkt konumuna geçeyim en iyisi)
2-3 hafta önce izledim bu diziyi maalesef ki yorgunluktan bir türlü yazmak içimden gelmedi.


           ~ Another  Miss Oh ~
 Bizim Oh Hae Young sıradan tipik bir öğrencidir  ve sınıfında onunla aynı ismi taşıyan bütün okuldaki herkesin hayran olduğu , zeki ve güzel Oh Hae Young vardır.
Bu yüzden sürekli karşılaştırılmış ve ezik muamelesi görmüştür.
Şimdilerde ise 32 yaşında nişanlısı Han Tea Jin ile evlilik hayalleri kurmaktadır.
Tam evlenecekleri bir gün  öncesinden Han Tea Jin Bizim Oh Hae Young'un seni yemek yerken görmeye dayanamıyorum demesiyle terk edilmiştir.
Hayatı mahvolan Bizim Hae Young ,Han Tea Jin'den kendisinden ayrılanın kendisi olduğunu söylemesi için rica eder  .
Hayatı mahvolan Bizim Hae Young'un karşısına Park Do Kyung adında bir Ses yönetmeni çıkar ancak Park Do Kyung aslında güzel Hae Young'un eski nişanlısıdır ve o da Güzel Hae Young tarafından terk edilmiştir.
Ve Do Kyung daha bizim Hae Young ile karşılamadan sürekli onunla ilgili vizyonlar görüyordur .
Peki bu  kalpleri parçalanmış ikili birbirinin yaralarını sarabilecekler mi ?



 İşte başrol ciftlerimiz 
~Bizim Oh hae Young ve Park Do Young ~
1.Uyumlu bir çiftlerdi .
2. İkisinin de kalbi yaralıydı.
3. Kızın ailesi çok çılgın ve eğlenceliydiler.
4.Park Do Young ablası ve erkek kardeşi çok kafa dengiydiler .
Bütün bunların yanında 
1. Kızın bazen hareketlerini abartılı buldum .
Saçma sapan tepkilere giriyordu ya .


1.Gerçek hayatta başıma gelse Han Tea Jin'i seçerdim ama dizide Park Do Young tutuyordum çünkü 2. Oğlana gerektiği kadar yer vermemişlerdir çok silikti.

Dizinin 2. Kadınıda sevdim yani iyi
 kızdı.

Kızın ailesi ayrı komiklerdi.

Park Do Kyung'un kankası Ji Sang .


Nuna ve Ji Sang ikilisi Sevmiştim 

bu arada ancak Park Hun ve o pembe saçlı kızla ilişkisini pek beğenmedim.

#YORUMUM #
Diziyi sevdim güzeldi ancak beğenmediğim noktalar vardı.
Mesela Park Do Kyung'un ablası alkoliklikte zirve yapmıştı.
Nasıl alkolü bırakmayı başardı tamamen .
Sonunda
 Nuna 'nın başına gelen ...
Han Tae Jin'e üzüldüm.
Ama buna rağmen sevdim .
Tavsiye ederim .



Bir dahaki yazımda görüşmek üzere :)





29 Temmuz 2016 Cuma

MİM-Kişisel Blog Yazarları

18 Yorum




Selam!!!
Ben Beyza. Esra bu aralar biraz yorgun.Siz nasılsınız bakalım? İnşallah iyisinizdir. Ben de biraz yorgun gibiyim. Ygs çalışmak gerçekten yoruyor insanı.
Bizi mimleyen Ruy Rin'e teşekkür ederiz.

NOT: Kırmızılar: Beyza
           Maviler:Esra


1. Blog ile tanışman nasıl oldu?

Önceden birkaç blog takip ediyordum. Esra'nın teklifiyle blog yazmaya başladık.

Bir kaç blog takip ediyordum zaten ancak ben gizli takipçiliği severim .
Sonra bir gün Okyanus Melekleri'nin yazılarını okumam ile blog açmaya karar verdim.




2. Neden blog yazıyorsun?

Kafamı dağıtmak ve azda olsa dertlerimden uzaklaştırıyor beni.

1.Dertlerini anlatabiliyorum .
2.Okul anılarımı arşivliyorum .
3. İçimi döküyorum .
4. Yazmayı seviyorum .



3.Yakın çevrenize bloğunuzdan bahsediyor musunuz?

Tabikide. Yakın arkadaşlarımıza.

Ben mi ?
Ailem ve Beyza hariç kimse .
Okul yazıları yazıyorum bir sınıf arkadaşım yazdıklarını okuyup böyle mi düşünüyorsun veya sınıfta başımıza bir şey gelse ...
Yani sınıf arkadaşlarım benim gibi düşünmeyebilir.
O yüzden onlara söylemiyorum yoksa bütün okula yayılır.

     Ben zaten hiç hasta olmuyorum.
4.İlk yazınızla son yazınızda nasıl bir fark var?
İlk zamanlar biraz ürkektim ve bu zamana kadar baya yol katettim Esra'nın yardımıyla.


Biraz değişiklik var tabi ama ilk yazdıklarımda kendime pek güvenmiyormuşum gibi şimdi bir bakınca ,daha iyi ifade ediyorum kendimi ( atıp tutmaya çalışan zavallı Esra .
Ben zaten çok iyi ifade ederim kendimi asıl değişiklik daha iyi İstanbul Türkçesi kullanıyorum günlük hayatımda eskisi gibi Batı Karadeniz yerel ağzıyla pek konuşmuyorum , bazen konuşuyorum yalan yok hatta çoğu zaman ...
Batı karadeniz yerel ağzı lazlarla arasında uçurumluk fark vardır .Bizim ki biraz Egelilerin yerel ağzına benzer zaten onlarla da  daha Malazgirt savaşından atalardan akrabamışık aynı sülale gibi yanlış biliyorda olabilirim bunu derinlemesine araştırmayımda .)

5.Blog yazmak yaşantınıza ne kattı ?
Bloggerlarla tanıştım , üslubum
 değişti .

Yeni insanlar kendime güvenmemi sağlayan , dertlerimi paylaştığım insanlar var.
Özellikle son zamanlarda bana çok iyi arkadaşlık eden Sade ve Derin bloğunun sahibi Deep sana teşekkürlerimi iletiyorum .
Bana çok yardımcı oldun.




6.Hangi kaynaklardan ilham alıyorsun?
Esra'dan ve diğer bloggerlardan ilham aldım.


Dertli kız Esra'nın her daim yazacak bir okul yazısı vardır .
Okul ,okul,okul .
Her daim bunalsam okuldan yazacak bir şeyler buluyorum o olmasa ne yaparım .


7.Diğer bloggerlar ile iletişim kuruyor musun?
Çok olmasada iletişimde olduğum bloggerlar var.

Kuruyorum ya kurmuyorum mu ?
Kuruyorum , kuruyorum.( Evet ders çalışmaktan kurudum , bir deri kemik kaldım yine kendi acındırmaya çalışan Esra .
Boy attı tatil ona yaramaz olur mu azcık ders çalıyor Yoruldum ben diyor.)

8.Rahatsız olduğun durumlar var mı?
Şuan yok.

Var da yok da aslında benim rahatsız olduğum şey kendim.
İyi yazamıyorum , bloğumla ilgilenmiyorum .
Pek iyi bir blogger değilim .
( Ama İstanbul Türkçem çok güzel gelişti ay ben hic böyle konuşur muydum 😆)


9.Yakın arkadaşlarına blog yazmasını önerir misin?
Tabikide öneririm.

Önerdim ki zaten benim blogger yandaşım oldu.

Kapanışı da ben yapayım.
Çok eğlenceli bir mimdi. 
Yapmayan kaldımı bilmiyorum ama yine de belki yapmamışlardır umuduyla 
Yağmur Tozu 
Deeptone
Okyanus Melekleri 
Kalem kuklası
Saliha  
Uykusuz Panda 
Mimliyorum yapmayan kim varsa mimliyorum.



       Bir dahaki yazımızda görüşürüz .


23 Temmuz 2016 Cumartesi

Maraton başlıyor mu ne !!!

31 Yorum

Merhabalar nasılsınız ?
Ben nasıl mıyım ?
Pazartesi okul kursunun başlayacak olması beni sinir etti açıkçası hiç gitmek istemiyorum oysaki  😭



Tatilim bu sene biraz iyi gitmiyor sanki lanet okuldan kurtuldum derken arkadaşım pazartesi saat kaçta geleceksin dedi ?
Sonra takvime baktım bugün 23 ve 25 kurs vardı ya diğerek nidalandım.


Tatil ,
Sabah 6  da kalkma derdi yok .
Ev ahalisiyle kahvaltı ,
Annenin tatil işgencesi ,
İki adet baş belası kardeş ve kumandayı hiç bırakmayıp akşamları 3 haber birden izleyip sonra türkü açan dedemle , yaz dizilerini beğenmemem ve
bunların yanında iyi geçen günlerim .
Tatil bu yaz bunaltıcıydı sanki bir şey anlamdım .
Hep uyumak istedim uyumayı pek sevmeme rağmen .
(Uyutmadılar sağolsun ev ahalisi )
Tatil iyi mi kötü mü anlamadım yani birde üzerine kardeşimin ameliyat olması ...
( Ve bunun gibi türlü şeyler)



Okul kapandı ama bugün okulla alakası olmayan arkadaşımın bile kursa gidelim diye mesaj atması .
Artık maratonunda başladığının bir işaretiydi . 
Aslında kursa yazılma sebebim en sevdiğim hocam olan matematik hocamın kurs verecek olmasıydı .
Çok eğlenceli olacaktı benim için ancak bugün öğrendim ki az kişi matematik hocamı seçtiği için sınıf açılmamış ve başka hoca dersime girecekmiş.😖
Kursa gitmek istemiyorum ama YGS ve LYS benim hayatımı belirleyecek .
Olmak istediğim meslek .
Kursun tek avantajlı yanı okulumun yanında sahil olması kurs çıkışı  ver elini sahil .

Şimdi gerçekten maraton başlıyor mu !!!
Peki ya blog 2 yıl buralarda olamayacağım anlamına mı geliyor .
Daha iki sene var bu tatili eğlenceli bir şekilde geçirip bol bol yazacağım .
Buradan abi ablalarıma sesleniyorum bana YGS ve LYS konusunda tavsiyeler verir misiniz ?



Görüşmek üzere tavsiyelerizi bekliyorum. 

17 Temmuz 2016 Pazar

Haftanın filmi : Sunny

17 Yorum

Bu hafta doğru düzgün Kore dizisi izlemedim izlediklerimi de beğenmedim.
O yüzden çok önce izlediğim 2 yıl kadar önce o sıralar Kang So Ra'ya karşı bir sempatim vardı .
 Uzatmadan konusuna geçeyim 
Konusu :İm Na Mi adında bir kadın eski lise arkadaşlarını aramasıyla başlar .
Asıl olay hastaneye annesine bakmaya giden İm Na Mi , hastane odasından çıkarken yandaki odadan çığlık sesleri gelir .
Çığlık atan hasta İm Na Mi 'bin eski lise arkadaşlarından ve aynı zamanda arkadaş grubunun adı Sunny 'de lideri Ha Chu Hwan( Kang So Ra ) yaklaşık 2 aylık ömrü kalmıştır, kanserdir.
Ha Chul Hwan ölmeden önce Sunny grubunun üyelerini görmek istediğini söyler.
25 yıl sonra hepsini bulmaya çalışır 
Na Mi  .
Şimdi grup üyelerini tanıyalım.


Kim Jung Mi :
Biraz kilolu , takma kirpik takan ve hep gelecekte göz ameliyatı yaptırarak göz kapaklarının büyük olmasını hayal eden deli bir kız.

İm Na Mi :
Bu arayan kız ,çok güzel resim yeteneği olan ve okul 1. Sesiz sakin bir kız.

Geum Ok :
Diş doktorunun kızı olan yazar olmayı hayal eden bir kız.
Çok çabuk sinirlenen ve sinirini dışarıya vuran biri yani elinde cetvelle gezip sinirlenince milletin kafasına vuran biri.

Ha Chu Hwan : 
Değişik bir kabadayı güçsüzün yanında öyle bir dövüş ediyor ki polisleri bile yerle bir etti .( o zamanlar 80'li yıllar Kore de bizimle aynı durumdaymış )

So ji : Çok güzel  bir kız  ve hatta idollük yolunda ilerlemekte.

Bok Her : Çok ilginç bir ismi olsa da Kore'nin en güzel kızı olmayı hayal eden 34 bedenin diye hava atan (ona bakılırsa bende 34 bedenim havan kime 😤 direkt kıskandım bu kızı 😈)
Süslü pakize en sonunda hiçbir halt olamıyor ( bu spoii sayılmaz)
  Ve son olarak Küfür kraliçesi adını hatırlamadığım ama lakabı bu kavga esnasında tam bir taramalı tüfek gibi kız .


               Na Mi'nin başı dertte 

Bazen izlerken kahkaha atıp kendinizi yerlere atmak isterken bazen de hüzenlendiren bir film tavsiye ederim .
Çok sevdiğim Kore filmlerindendir.
Hatta tekrardan izlemeyi düşünüyorum.
Hwan Chul yani Kang Sora ile size veda ediyorum bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...