Diary ng Panget


Size bir Filipinler filmiyle geliyorum.
YouTube denk geldim konusunun ne olduğunu bilmeden klasik 
çirkin kız- yakışıklı filmi dedim.
Birde sonradan öğrendiğim kadarıyla filipinli bir kızın wattpata yazdığı hikayeymiş.
( gevelemede konuya geç esra )
Eya 14 yaşındayken anne ,babasını kaybetmiş 18 yaşına geldiğinde ise teyzesi tarafından evden atılmıştır çünkü o artık bir yetişkindir .
Kızımız da iş aramak için çalışır durur sonunda kocaman bir malikanede ,
malikanenin sahibinin oğlunun kişisel hizmetçisi olacaktır daha önceden 20 tane hizmetçiyi kendinden bezdirmiştir bu oğlan.

Eya ve malikanenin sahibinin oğlu Cross ilk karşılaşması aynı okula gidiyorlar.


Gördüğünüz gibi Cross böyle biri.
Birde kızımızın en yakın arkadaşı var Lory o da Cross seviyor ve kızımızın diğer en yakın arkadaşı Chad 'de Lory seviyor .
( korkmayın spoi vermedim:)Chad lory ,lory Cross , peki Cross kimi seviyor ?

Kesinlikle izlemelisiniz demiyorum ama izlenesi bir film  çünkü 
# Kız zeki oğlana karşı gelip laf sokmasını biliyor.
# yine kızın oyunculuğu iyi kendine has hareketleri var .
# Bu tarz diziler ve filmeri çok izlediğim için ... Bu filmin  kendine has romantik ve güzel sahneleri vardı .
# Arkadaşlığıda  güzel bir şekilde işlediler.
Ee bi boş zamanınızda fazla umutlanmadan izleyin derim.
Sağlıcakla kalın hasta etmeyin kendinizi bu kış zamanımda :) 
Bir daha ki yazda görüşmek dileğiyle:)






















Yorumlar

  1. Teşekkürler film tavsiyesi için. İlgimi çekti. İzlemek isterim. Yazıniz güzelmis tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Yok be o kadar iyi değil ya ikna etme yeteneğim iyidir ondan .
    Pek büyük umutlarla başlama benim yazıma kanıp :)
    İçimden geldiği gibi yazdım işte :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Another Miss Oh konusu ve yorumum