She was pretty

Evet biliyorum bir çoğunuz bu diziyi çoktan izledi bende izleyeli oluyor biraz okul zamanı severek izlediğim diziler oldu ama bir türlü yazacak zaman bulamadım .
Bu da onlardan biriydi anlatmadan edemezdim anlatacağım o yüzden :p


Alıntıdır.

Kim hye jin yıllar önce çok güzel ,zengin bir ailenin kızıdır .
Okula yeni transfer edilen Ji Sung Joon
oldukça çekingen ,şişman ,
 gözlüklü ,obur bir çocuktur, okulda dışlanan yalnız bir çocukken kim Hye bin onunla arkadaş olur ancak kim hye jin ve ji Sung Joon ayrılırlar. 



Alıntıdır 
 kim Hye jin'in babası iflas eder ve babasından gelen genleri yüzünden güzelliğini de kaybeder .
Yıllar sonra iş arayan işsiz ve bakımsız bir kadındır.


 Ji Song Joon Amerika'dan Kore'ye dönmüştür ve Kim Hye jin'ini aramaya başlar kim Hye jin 'de onu göreceği için  çok mutludur ancak  Song joon çok değişmiştir .Şimdilerde çok yakışıklı , zayıf ,uzun boylu biridir.




Ji Song Joon onu tanımaz ve o da en yakın arkadaşı çok zarif , güzel ve iyi kalpli olan Min Ha ri 'den Kim hye jin olmasını ister rol yapıp Song Joon 'un hatırladığı kız olmak istediğinden .
Min ha ri istemese de kabul eder ve 
hye jin gibi davranmaya çalışır ve yalandan yurtdışında okumya gideceğini söyler ancak kader bu ya Hye jin sonunda is bulur yeni gelen patronu Ji Song Joon'dur yetmezmiş gibi kızımızı hor görür ona demediğini bırakmaz öte yandan 




Muhabir kim Shin Hyuk adında komik mi komik neşeli biriyle tanışır .
Kim Hye  jin'e Jackson lakabını takar .
Ji Sung Joon Min Hari'yi görür ve ( hayla Hye jin olduğunu sanıyor) onunla yakın olmaya çalışır.

# Peki Song joon Min hari'nin kim Hye jin olmadığını anlayacak mı?
# Min hari bu yalan oyununa kurban olup Song Joon'a aşık olacak mı?
Bu yalan daha ne kadar devam edecek?
# Song joon ile Hye bin arasında neler yaşanacak?


#bunları da koymazsam olmaz 






Alıntıdır .
Alıntıdır
Alıntıdır



Yorumlar

  1. Şirindi :D İzlerken çok çok eğlendim ben de. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Asıl sen sağ ol ilk basta karasızdım yazını okuyup bi izliyim dediydim :)

    YanıtlaSil
  3. Çiftlerin uyumu kill me heal me den sinyal vermişti, ama ben bu dizi de bir de Siwon'u tanıdım, süperdi yahu!
    Güzel paylaşımdı Esra Yılmaz! ;)

    YanıtlaSil
  4. Zaten en çok ta ona üzüldüm bi de
    Min Ha ri 'ye
    KLHM de de Park Seo joon'a üzülmüş
    Yakında 2. Adam sendromuna girecem:((

    YanıtlaSil
  5. Min Ha Ri'ye başlarda çok gıcık oldum sonradan biraz üzüldüm aslında klişe falan ama Siwon ile birleştirseler diye de bekledim :)

    YanıtlaSil
  6. Aynen bende bekledim bence
    hari ve shin çifti daha komik ve güzel olurdu :)
    Zaten dream HIGH 2 izlediydim izledin mi bilmiyorum ama oradada Rain ve
    Yoo jin birlikte olmasını istiyordum ama olmadı :(
    Bu senaristler çok acımasız hıh :(

    YanıtlaSil
  7. cık cık High serisini izlemedim :)

    YanıtlaSil
  8. Bende hayla Oh My Venus izlemedim
    Birde sen çok güzel anlatmıştın :)
    Kısa zamanda o diziyi izlemek istiyorum
    She was pretty le konuları benziyor sence hangisi daha güzel Oh My Venus
    Mü she was pretty mi ?

    YanıtlaSil
  9. Acıkcası Oh My Venüs derim şu an ikisini de izledim ya :)
    So Ji Sub başka yaa Shin Min Ah ile süper uyum olmuş, bence bir bak hak verirsin ;)
    Teşekkür ederim, aktarmada zorlansam da elimden gelenin fazlasını yapmaya zorluyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Ben bu yorumdan sonra haftasonu izleyecegim evet karaımı verdim izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel bir diziydi :) seyrederken hem çok güldürdü hem de çok hüzünlendirmişti. Blogunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Bende takibe aldım canım bloğunu :)
    Ne diziydi be :)

    YanıtlaSil
  13. Şu sıralar izliyorum. Tatil geldi ya. Tadını çıkarıyorum.
    Esas kız tamam çirkinsin de neden 3 bölümdür o pantolunu giyiyorsun ve o saçları düzeltmiyor ki.
    Makyaj falan yapsın demiyorum ama insan en azından giyimine dikkat eder. Şirkette ki kızlara bir baksın ellerinde rujları düşmüyor :)
    Ama dizide salt güzellik vurgulanmıyor. Bu yüzden sorun değil ama insanın kafasına takılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu :)
      Haklısın işte klasik kore dizileri .
      Hep böyle oluyor ilk baş kız böyle geziniyor sonra bir anda güzellesiyor sıkıldım artık bu tarz dizilerden farklı dizi arayışlarına girdim şu sıralar One liter of tears izliyorum .
      O da beni her bölümde salya sümük ağlatıyor.
      Ama eğlenceli bir dizi she was pretty umarım keyif alarak özlersin :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Another Miss Oh konusu ve yorumum