Mim : Çok sevdiklerimiz

Not : Mavi yazılar benim,
Yeşil yazılar Beyza'nın :)

Herkese merhaba öncelikle bizi mimleyen Merve Canbaz'a çok teşekkür ederiz :) ne yalan söyleyeyim ne zamandır Beyza'yla birlikte yazı yazmıyordum o yüzden bahane olarak birinin beni mimlemesini istiyordum :)

1.En sevdiğiniz blog ?
Bu sorunun cevabını çok düşündüm sevdiğim çok blog var ancak ben nasıl blog açmıştım ,beni buna sürekleyen kimdi OKYANUS MELEKLERİ onun yazılarını okurken o kadar samimiydi ki hayran kalmıştım ve bilinç altında böyle bir şey oluştu ama şimdi sınavlara çalıştığından bloğuna giremiyor bütün samimiyetimle "Unnim sana güveniyorum inşallah hayallerine ulaşırsın ."

İlk  okuduğum da çok hoşuma gitmişti kendimden parçalar biliyordum resmen o yüzden bloğa pek giremesemde River yazılarını okumak için can atarım ve her fırsatta okurum :)

2. Blogu nasıl keşfettiniz?
Secretly Greatly filminin izleyip , izlememekte kararsızdım ve onun yazısını okudum ve diğer yazılarınıda okudum boyle başladı her şey ;)
 bloğa yorum yapmıştı bir bakayım dedim bloğuna ve çok beğendim yazılarını :)

3.Blogunda dikkatinizi ilk çeken şey ne oldu?
İçten ve samimi yazısı :)

İsmi dikkatimi çekmişti  çok tatlı gelmişti River ismi 

4.Blogta en sevdiğiniz yayın?
Hepsini zaten nerdeyse hepsini okumuşumdur :)

Nerdeyse bütün yazılarını okumuşumdur hepsi birbirinden güzel 

5.Blogunda en beğendiniz şey ?saymakla bitmez ama blog şablonu çok seviyorum :)
Yeni blog şablonu çok hoşuma gitti

6.Blogla ilgili  bir tavsiye bulunmak isterseniz ne olur ?

Okuyun ne demek istediğimi anlarsınız :)
Bloğu çok samimi ve doğal girdiniz an kendinizde çok sevecek ve ayrılmak istemeyeceksiniz  :)
7.Tavsiye edebileceğiniz bloglar ?

Kore Fenomeni : Onun sayesinde bir çoğu kore dizisi izledim sadece kore değil daha bir çok yerlerden farklı ve iyi yazılar yazıyor her yerden farklı parçalarla geliyor :)

River : Benim Türkçe sözlüğüm gibi
 ( Riv ciddiyim biraz cahil olduğumu söylemiştim)yazını okurken farklı diyarlara gidiyorum oralarda geziniyor bi güzel mürekkebin kokusunu içime çekiyorum.

Dreamella :O bir Johnny Deep aşığı 
Kim hyung joong ve Che Seung Won gönlünü açar , benim gibi ikizkerden dertli harika yazılarıyla gizli takipçisi olduğum kişi 

Hanhan : 
Asya hakkında güncel haberleriyle , o anki ruh halini bildiren olmayan ülkenin Peter Pan'ı

Merve Canbaz:
Renkli dünyasıyla Asya açılan bir penceresi var oraya bir girdiniz mi o renkli dünyadan çıkmak istemezsiniz:)

Okyanus Melekleri :
Samimi ve içten yazısıyla bilinç altında blog açma isteği uyandıran çok tatlı bir blogger.

Ve daha unuttuğum bir çoğu blogger bir dahakilere sizden bahsedeceğim iki kişi olunca zor oluyor  .

Görüşmek dileğiyle kendineze iyi bakın ( Ben Beyza )
Bu yazımızı okuyan herkesi mimliyorum :)

Yorumlar

  1. Canlarımmm ^^ Çok teşekkür ederim :)))) *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek bizi mimleyen sensin
      bizde ne zamandır bizi biri mimlesede beyzayla bir yazı yassak diyordum :)

      Sil
  2. :) Listende yer aldığım için çok çok mutlu oldum canım. Ne güzel de özetlemişsin beni hehe teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  3. buradan okyanus meleklerine kocaman bir teşekkür etmek istedim bir an; çünkü olmasaymış satırlarınızı görmek nasip olmayacakmış. vede beyza; sana da ayrıyetten çok teşekkür ederim içten sözlerin için, o senin samimiyetin. :) biliyorum çok klişe oldu, lakin samimi birine verilecek en sahih yanıt olduğunu düşünüyorum zira, aklıma başka diyecek bir lafız uğrak etmez oldu.
    hem ben öyle demezdim Esra; estağfurullah ne cahilliği. herkesin bir konuda vukuf eksikliği vardır şu hayatta, inan ki bende sizin blogdan çok şey görüyorum burada ki yazılarınızdan. biraz da blogger'ın bu yönünü seviyorum doğrusu, her girdiğimde, birbirinden farklı düşünceler buluşuyor yazılarda. ve ben, o; farklı düşüncelerin bulunduğu diyarları okumaktan büyük keyif alıyorum.
    o sondaki liste harika olmuş ki. ^^
    merve ve hanhan konusunda katılıyorum, hanhan'ın bildirimleri zaten efsane, çokta içten. bloggerın haber ajansı gibi. :)) ve dream. JD... daha ne diyeyim?
    bu gece yaparım ben de bu mimi. merve'de evvelden mimlemişti lakin fırsat bulamamıştım.
    her ikinize de çok teşekkür ederim, hem bu keyifli mim için, hemde mimlediğiniz için. :3

    YanıtlaSil
  4. Yazılarını çok severek okuyorum miminide sabırsızlıkla bekleyeceğim ama sen benim sözlüğüm gibisin ne yalan söyleyeyim tabi bendaha blogger olarak yeni olmamın büyük etkisi var
    Okyanus Melekleri , gerçekten yazılarını çok seviyorum bende öyle blog açmaya heveslenmistim :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık Esra ve Beyza! Öpüldünüz ;)
    Ne güzel yazmışsınız ki, çok çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  6. Oh My venus çok güzel ya inşallah kısa zamanda bitiririm hayla bitiremedi annem 3 günde bitirdi ya ( eski Kore fanlarından bir- iki günde dizileri bitiriyor beni de sinir ediyor yetisemiyorum hızına o kadar meşgulken nasıl bitiriyor ya )
    Minik pıtırcık olarak yeni bir okul yazısıyla gelmeliyim :)

    YanıtlaSil
  7. Ommaaa şu klişe hayatımda şu yazı beni öyle mutlu etti kiii.. Bu blog hayatını gerçekten çok özledim. Ve böyle yardımcı olmuş olduğumu görmek beni çok mutlu etti. ben de içten içe kimse okumuyor zaten niye yazıyorum ki diyodum ama yanılmışım. Sadece sen okusan bile yazarım artııık :D Sabırsızlıkla yazı bekliyorum. Bir an önce gelse de kavuşsam artıık :)) Çok teşekkür ederim hem de çok. :)

    YanıtlaSil
  8. Şuan isimden sevgi pıtırcıkları uçusuyor aglıycam ya yazımı görmüşsün unni hayatımda ilk unni dediğim sendin duygulandım simdi tüm içtenliğimle yazıyorum cidden seni özledim şu üniversite sınavı bitsede kavuşsak yine kavuşsak :)
    Eminim lise sona gittikçe sende bana boyle güç vereceksin biliyorum o yüzden çok mutluyum iple çeke çeke yazılarını bekliycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve de her mimlendigim de seni mimliycem seninde mimini merak ediyorum lütfen zaman bulursan bu mimi yap simdi bir çoğu şey söylemek istiyorum nerden basliycam bilemiyorum su sınav bitsin ondan sonra böyle dolu dolu yorumlar yapıcam bloğuna senin bir numaralı takipçin olucam :)

      Sil
  9. Tamam tatlım ben de bu mimlerini yaza biriktirip hepsini özenle yazmaya çalışıcam. Ve tüm desteğim seninle olucak! :)

    YanıtlaSil
  10. Çok mutluyum ya zıplıyorum evde oradan oraya bende bol bol yorumlar yapacağım o zaman :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Another Miss Oh konusu ve yorumum