Rich Man Poor Woman




Hyuga Toru üzerime doğru yürüyerek " Öfkeli olmak kötü bir şey değildir.Bayan Tokyo üniversitesi"dedi." Benim adım bayan Tokyo üniversitesi değil .
Sawaki Cihihiro ."dedim.

 Bir an şaşkın şaşkın bana baktı ve iç çekti "Sen Sawaki Chihiro'sun."

" Bir sorun mu var ?"

"Hayır.

Yüzünü unutacak olsamda ismini aklımın bir köşesine yazdım." dedi ve ağır adımlarla gitti.


Ben Natsusi Makoto 28 yaşındayım ancak iyi bir üniversite bitirmiş olmama rağmen hayla işsizim çünkü çok çekingen biriyim ve bu yüzden her şeyi batırıyorum ancak çok iyi bir hafızam var kolay, kolay hiçbir şey unutmam iste yine bir iş görüşmesine girmiştim Next İnnavation 'a başkanı Toru Hyuga beni herkesin içinde aşagıladı bende o an kendimi savundum öfkeli bir şekilde o da bana başta anlattıklarını dedi ve  bende yalan söyledim adımın Sawaki Chihiro olduğunu söyledim.


Hafızam sayesinde beni ise aldılar 48 saatliğine dış isleri bakan yardımcısını etkilemem gerek  çünkü bakan yardımcısıyla çok benziyoruz ancak orada da pot kırdım .Ve Hyuga beni azarladı 


tüm bunlara rağmen beni rahatlatan 
Kosuke Asahina , kendisi Hyuga'nın ortağı ve en yakın arkadaşı .
Hyuga 'nın yüz körlüğü hastalığı var ,
Asahina adımın Sawaki olmadığını biliyor ve Sawaki Chihiro isminin Toru'nun annesinin ismi olduğunu .
Ama bu sırrı tutacağını söyledi .
Öte yandan bakan yardımcısı bu yalanımızı öğrendi ve bakan yardımcısını ikna etmek için cabaladım.

O an anladım ki ben Hyuga'dan hoşlanıyorum.
Ama ben ona yalan söyledim .
Nasıl ona adımın Sawaki Chihiro değilde Natsui Makoto olduğunu söylerim !

Bunları da koymazsam olmaz!




Not: resimler ve gifler alıntıdır.
Oguri Shun 'unu çok seven biriyimdir .
Dizi klişe gibi görünsede değil .
Gayet güzel  yani tavsiye ederim :) kızın ağzından anlatayım dedim olmadı ama bu yazımı begenirsiniz  belkimin 
Japon dizileri mi tanıtsam mı  bende ya 
İyi bu iyi :)

Lafı uzatmadan görüşürüz ;)

Yorumlar

  1. çok şirin bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim.
    Hanazakari no kimitachi'deki Sani var ya ha iste o Oguri Shun bu dizide de çok iyi oynamış gerçekten çok sevdim Hyuga Toru karakterini :)

    YanıtlaSil
  3. Oguri Shun iyidir ya bende kendisine Hana Yori Dango'dan beri severim.Keyifli bir yazı olmuş.Klavyene sağlık ^^

    YanıtlaSil
  4. Bende ilk orada tanımıştım ama Domyojiyi yani jun matsumato tutuyordum o zaman ancak Bof'un ji hoo'sunun aksine çok harikaydı Rui o yüzden Oguri Shun sever biriyim .

    YanıtlaSil
  5. Ji hoo sen ki başrol gibiydi o yüzden yoksa çok Sevmiştim Ji hoo'yu ama Jun pyo kazandı ancak Bof'un sonu kötüydü
    Hana Yori Dango çok güzeldi sonu yine mi izlesem ne ?

    YanıtlaSil
  6. ne şeker olmuş böyle. of nası yetişcez bu dizilere yaa :)

    YanıtlaSil
  7. Sorma deep
    Bende yetişemiyorum.
    Hele Kore dizileri 20 bölümcük yapip arkasından yeni diziye başlıyorlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Another Miss Oh konusu ve yorumum