ANA SAYFA UZAK DOĞU ANİME FİLMLER DİZİLER MİM

9 Temmuz 2016 Cumartesi

Haftanın Filmi :Ertuğrul 1890


Herkese merhabalar 
Bayramınız nasıl geçti benim ki iyiydi ,aslında çok yorucuydu 
Size düzenli olarak her hafta bir film tanıtacağım demiştim.
Ama bayramdan sonra üzerime bir yorgunluk çöktü 😌
Bu hafta daha az film izledim :'(
Ertuğrul 1890 filmi ilk çıktığında çok merak etmiş ve sürekli fragmanını izlemiştim.
Kısmet bu haftayamış .

Konusu :
2.Abdülhamid zamanında 1887 'de Japon kral Komeii'nin yiğeni Osmanlı'yı ziyaret etmiştir .
Osmanlı'da iade-i ziyaret yapması için Japonya'ya bir heyet gönderilir .
Ancak Japonya'dan geri dönerken gemi bir tayfuna yakalanır ve alabora olur .
1985 yılında İran-Irak savaşında Saddam Hüseyin 'bin tehditi üzerine Tahran'dan gitmeye çalışan 215 Japon'u Turgut Özal bir uçak göndererek kurtarır kısacası konu bu iki ülkenin birbirlerine yardım etmesi .
"NERELİ OLDUKLARININ BİR ÖNEMİ VAR MI ?
BU BİR İNSANLIK GÖREVİ."
Filmdeki ana mesaj bu .


Yorumumu yapmadan önce şunları söylemeliyim .
Bir filmi illa beğenmek zorunda değilsiniz ancak yine de böyle saçmalanır mı !
1. "Yok Türk gemisiyle batarmış"
 - He zaten Piri Reis Amerikan gemileriyle sefere çıkıyordu .
2.Japon oyuncular iyide bizim oyuncular 5 para etmez."
- Ya artık kendi milletimizin yermekten vazgeçelim .
Ya sizin o beğenmediniz oyuncularımız şuan ABD'den sonra en çok Dünya'ya dizi satan ülkeyiz.
Yapmacık oynasalar sizce diğer ülkeler satın alır mı ! (Bence gayet güzel oynadılar)
Titanik film mi gibi bekliyodunuz .
Tamam bende biraz bir şeyler bekledim ancak film  iki ülkeyi bilgilendirmek ve dostluğumuzu nerelere uzandığını göstermek amacıyla yapılmış .

Başrollerden bahsedeyim.
Kenan Ece - Yüzbaşı Mustafa/Murat



Açıkçası Kenan Ece'nin oyunculuğunu sevdim , karakterlerini iyi yansıtmıştı .
Ve Shiori Katsuna ile aralarında 12 yaş olmasına rağmen hiç yaşlı durmuyordu Katsuna'nın yanında yakıştırdım onları :)

Shiori Katsuna -Haru/Harumi



Yani çok hoş bir kadın zaten
 Kenan Ece ile uyumlarını beğendim .
Bu kızın ağladığı sahnelerde içim yandı.


Masaaki Uchino - Dr.Motossda Tamura 
Dizideki en sevdiğim repliği söyleyen kişi.
"Nereli olduklarının bir önemi var mı?
Bu bir insanlık görevi ."
İşini para için yapmayan fakir insanlara yardım eden iyi yürekli doktor :)

Yorumum :
Beğendim .
Harika değildi ancak kültürümüzü iyi yansıttı bence hele bağlama çalan ozanlar (spoi sayılmaz bu)
Yani  izlemelisiniz .
Millet bizim tarihimizi iyi yansıtmış,
 bu filme şans verin lütfen .


El sallayan giffimi de koyup kaçıyorum .
Baybay bir daha ki yazımda görüşürüz 😊




22 yorum:

  1. Bu filmle karşılaşmıştım, izleyecektik fakat unuttum. Hatırlattığınız iyi oldu. Kendi tarihimizi anlatan bir film izlenmez mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de izlenir ama çok ilgi görmedi film maalesef eğer ilgiltere ile yapsaydık bu filmi herkes izlemeye giderdi bu filmi bu durumu ülkemiz insanlarının Avrupa hayranlığına bağlıyorum .

      Sil
  2. taam izliycem deeee dizi mi ya kaç bölüüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :D
      Film bu konusu güzel izle sen bu filmi :D

      Sil
  3. Filmi izlemeyen bir ben kaldım sanırım ^^ Neyse en yakın zamanda izleyeceğim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir film bence hemen izle böyle güzel tarihimiz anlatılmış ^^

      Sil
  4. İzlemek için debelendiğim fakat internette bi türlü bulamadığım bi film. Hangi siteden izledin tatlım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unni :)
      Yeppudadan izledim .
      Ertuğrul 1890 yeppuda izle de bulursun ;)
      Bende geçen hafta başka bir japon filmi izlerken yeppuda da gördüm .

      Sil
  5. Tevafuk oldu bende bu filmi bugün izlemeyi düşünüyordum :D Vizyona girdiğinde sinemaya gidicektim hiçbir arkadaşımı ikna edemedim sonrada vizyondan kalktı , bugün izleyeceğim bende ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha :)
      Ay ben tam arkadaşımı ikna ettim vizyondan kalktı :'(
      Güzel bir film hem bizim tarihimizi anlatıyor ancak ülkemizde pek izlenmedi acaba Japonya'da izlendi mi ki çok ?
      İzledikten sonra ki yorumunu merak ediyorum sende benim gibi sevecek misin filmi ?

      Sil
  6. baksanaaa bu filmleri bi dene bakalım, sevmezsen başka söyleriim :)

    mutluluğa boya beni
    amelie
    leon

    sizin orda nerde denize giriliyooo :)

    YanıtlaSil
  7. Listeme aldım :)
    Karadenizliyim ben :)))
    Plaj ,efendime böyle iyi temiz yerler var piknik alanı gibi ama tehlikeli oluyor genelde yani derin yerlere girip boğulanlar felan iste ...

    YanıtlaSil
  8. ya biliyom söledin yaa zonguldak devrek baban madencii mesut özil deee sizin ordan. diyodum ki, hangi plajlar nereleri, hiç görmedim yaaa sizin oraları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :)
      Yakında akraba çıkacaz ne kadar çok şey biliyorsun :)
      Çok büyük bir yer değil.Zonguldak ama huzurlu ,refah nüfus az çok değil ,kalabalık değil yani .
      Plajlar var ama işte ...
      Güzel yüzülecek yerler var ama oralar genelde derin oluyor işte.
      Ama ben Devrek ilçesinden değilim :)
      Ama Devrek bize yakın yarım saatlik .

      Sil
  9. tamam. biliyom yaa devreklisin demedim hani demiştin ya özil geldi diyeee:) taam baktım netten güzelmiş plajlar. ya ben de deniz insanıyım işte ondan merak ettim plajlarıı. izmir yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uff ya seni resmen uğrastırmaya yemin etmişim baktın dimi bak o kadar büyük bir yer değil :)
      İzmir mi ?
      Vay İzmirli misin ?

      Sil
  10. çok güzelmiş evet yaa. bi foto var sahil ve ilerde şehir biraz tepede. böyle şehir yüksekte olup da sahil aşağıda olunca ne güzel yaaa. baktım bikaç fotoya, sahiller ilçeler filan, ereğli en ünlüsü işteee. izmir ivit. deniz sıcak sahil şehri yaaaa. seviyon galiba izmiriii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ereğli en ülnüsü mü ?
      Ben Ereğliliyim , güzel bir ilce evet evler tepede yani şehir tepede deniz aşağıda dağlık alan işte :)
      İzmir mi ?
      Bunu bunu beynim en iç kısmına kazıyorum Deep İzmirli :)
      Senin hakkında bir şey öğrendim :)
      Ben hiç İzmir'e gitmedim 😭
      Güzel yer adını çok duyduk da işte ...
      Tabi sevecen İzmir'i bak ben Zonguldak için kendimi yakarım zaten benim öyle biri olduğumu anlamışsındır .

      Sil
  11. aman kendini yakma sakın :) izmiri de görürsün bigün ya. güzeldir izmir de. izmirliyim izmirde göztepe semtinden, istanbulda yaşıyom, gezi parkına yakın, taksimden biraz yürüyünce işte nişantaşı şişli var orda, cevahir avm'ye yakın. amerikada üniversite okudum sonra geldim şimdi istanbuldayım. ailem izmirde. mütercim tercümanlık yapıyom yani çeviri. bi de ingilizce dersleri veriyom. yalnız yaşıyom. sessiz utangacım. evde kendi halindeyim hep. kitaplar filmler diziler müzikler filan. bi de ev işi yemek temizlik işte. bi deee yazmayı seviyom yanii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken gülesim geldi bir gün seninle canlı bir şekilde tanışacağım kafama koydum ( ne kadar saçma konuştum ya)
      İzmir göztepe yazdım internete çok güzelll
      Evini tarif etmişsin resmen sen birgün Zonguladak'a gelirsen ben de seni gezdiririm rehberin olurum , pek küçük bir yer hayalkırıklığına uğraya bilirsin belki .
      İzmir , İstanbul gibi bir metropol değil.
      Amerika 'da üniversite mi okudum 😮
      Benim en kötü dersim İngilizce .
      Çocukluğum İngilizceden nefret etmekle geçti , ama yapacak bir şey yok işte geliştirecem :(
      Ya tercümensin dimi sen 😮
      Tercüman olmak zor diye duydum , kazanması ayrı dert ( İngilizceden anlamayan ben ve kankarım öyle diyor)
      Ben sayılardan, tarihlerden anlarım , yabancı dilden anlamam Almancam yine ona göre idare eder .
      Ben utangaç değilim ama beni dışarından görenler çok sakin görünüyordum hiç böyle sosyal , havai olduğunu düşünmemiştim diyor.
      Hiperaktif bir insanımdır .
      Yazmayı bende seviyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...