ANA SAYFA UZAK DOĞU ANİME FİLMLER DİZİLER MİM

17 Şubat 2017 Cuma

Elveda : Küçük bir cesaret kırıntısı


   Kendinle baş etmeye çalışırken ( temsili )
+ Elim sakın o telefona dokunma !!!
Bugünü bekliyordum .
Ama hiç bu kadar üzüleceğimi düşünmezdim .
Kaç defa bunu düşündüm .
Whatsap 'ı kapatmakta buna dahil .
Hem okul arkadaşlarımı , hem de sizden ayrılıyorum o yüzden galiba bu üzüntüm .
Çok zaman geçti ama şimdi cesaret bulabildim 2-3 hafta sonra YGS adayıyım belki bu yüzdendir .(11 .gidiyorum)
Bilmiyorum ama tüm yazılarımı telefonundan yazardım ama onu da anneme vereceğim .
Bu sayede belki irademe sahip çıkarım .
Çıkamıyorum irademe sahip elim telefonuma kayıyor eğer böyle sahip çıkarsam belki sonunda başarabilirim .
Hepinizi özleyeceğim ayda bir kerede olsa yazı yazmayı ihmal etmeyeceğim .
Küçük bir cesaret kırıntısı buldum kendim de bugün .
Elveda arada bir gün ansızın gelip buraları ziyaret etmek dileğiyle .
Bloğumu kapatmıyorum belki arada eğlenceli okul yazıları okumak istersiniz beni özleyip .



21 yorum:

  1. Bir dakika ne oluyor diye hemen girdim , tamamen ayrılıyorsun sandım . Birde bir şey diycem sen bu yıl mı giricen anlamadım :D inşallah sınavın iyi geçer senin için hayırlısı olur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha :)
      Seneye gircem ama çalışmam gerek ama çok sorun yaşıyorum çalışabilir miyim iyi onu bilemiycem.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Şeydi yeşilyurt ,
      Sağolasın .

      Sil
  3. tamam başarılar hadi görüşürüz. ben arada girip eski yazılarını okurum cicişko :)

    YanıtlaSil
  4. geldim bak sen zamanın olunca zamanın oldukça yaz anlat tamam mııı :)

    YanıtlaSil
  5. Deep ,
    Uyuya kalmisim simdi gördüm .
    Nasıl anlatcam bilmiyom utanç verici .
    Geçen seneden beri nefret ettiğim bir okul var .
    Okulun ogrencilerinide okulun kendisine de gıcığım .
    Dershaneye gitmeye başladıktan sonra galiba o okula olan nefretim ile ilgili büyük konuşmam basima iş acti ve dershanede ayni sinifta olduğum o okuldan bi çocuğa karşı farklı şeyler hissetmeye başladım özel hisler .
    Ama o da öyle biri örneğin .ona ilk zamanlar günaydın demiştim ve bana hiç cevap vermemişti bende sana gunaydin dediğimi duymadin mi diyince bana DUYDUM diye cewap verdi .
    O gün ona da okulundakilere olduğu gibi gıcık olmam gerekirken onu beğendim .
    Değişik bir tip dedim .
    Tanıdıkça kalbim ne kadar kırılsa da onunla konuşmaya çalıştım .
    Bir sure sonra onun o hali sevdim .
    Şimdi en azından ben gunaydin diyince gunaydin diyor.
    Bana söylediği tek güzel söz saçım kıvırcık benim kabarmış mı saçım diye sorunca bana Yoo demesi .
    Ona ne yaparsam yaranamiyorum ve dershanede ayni sinifta olduğum başka bir kızdan hosladigini düşünüyorum ama o kızı da çok seviyorum nefret edemiyorum o kızdan .
    Ben hislerimi belli ediyorum eminim yakında ona olan hislerimi anlayacak diye korkuyorum ruyalarimda bile beni rahat bırakmıyor.
    Onu görüyorum .
    Hislerini açamam açarsam beni siler çünkü beni sevmiyor zaten ,seversede açamam zaten o zaman ona da kendime de kötülük ederim .
    Çünkü çok ders calisiyor hayalleri var ve benim yuzumden dersleri düşerse ben daha çok vicdan azabı çekerim.
    Ama onu ne kadar unutucam desemde yapamiyorum kalbim bana itaat etmiyor .
    Sence ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
  6. şimdilik içten içe sevemez misin yaaa. şu anda bak evet ikiniz için de zor zamanlar. sen şimdi konuşursan ve olmazsa sen kötü olursun ve bir süre ders çalışamazsın eğer konuşursan diyelim o da seviyor mutlu olursunuz ama bu sefer yine çalışamazsınız ikiniz de. bak biraz sabret sen yaa. bikaç ay belli etmemeye çalış, normal arkadaş olmaya çabala. sınavlardan sonra gevşeyince düşünürsün. o zaman belki de açılırsın ve olmazsa da yazın nasıl olsa bir şekilde unutursun. ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep .
      Hep büyük konuştuğum için oldu .
      O okuldakileri hic sevmezdim sürekli agzima geleni derdim o okula ama iste büyük konuşmak bana fena girdi .
      Beni sevmiyor yüreğim acıyor ama diyemem zaten ona ama bu vücudum bana itaat etmiyor yüreğim onu sevmeye devam ediyor ve hislerim her gün artiyor ama susacagim .
      Kalbimi gomecegim bu aşka .

      Sil
    2. büyük konuşmak evet yaa öyle olur bazen işte :) bak bir süre için göm daha sonra yazın belki belli olmaz ki. şimdilik göm sen de sonra düşünürsün yine. insanlar hep öyledir zaten hep sevmeyenler sevilir yaaa :) üzme canını sen. dur daha yaa sevmek sevilmek çok zamanın olacak ki :)

      Sil
    3. Deep :(
      Bugün iyiydi .
      O kadar ona bakmadım o kıza baksada canım o kadar yanması senden güç bulduğum .
      Bugün ona gunaydin dedim ve yine cewap vermedi sanki tekrardan basa döndük onu ilk beğendiğim güne tekrar döndüm.
      Ama daha arkadaşça baktım ona yine gözlerim ondaydı ve birgün anlayacak ve yüreğim burkulacak çünkü beni sevmiyor beni arada gelip ne oldu bitti anlatirim sana

      Sil
    4. bak ona günaydın da deme ya çok sevsen de umursamaz gibi dur bakalım ona çaktırmadan bak sen sadece o fark etmesin, o sana günaydın derse desin, belki sen demezsen o der. yaz gelsin unutursun yaa :)

      Sil
    5. Deep ,
      Öyle mi dersin unutur muyum onu ?
      Aslında çok iyi karakterli biri sadece beni tanımıyor çok .
      Bu yüzden soğuk aslında bakarsan bugün okulda pot kırdım ve aynı dershaneden olduğum kız fark etti yani o çocuktan bahsettim yanlışıkla ve o kız şüphelenmeye başladı. Ama ben konuyu saptırıp şakaya alınca şüphesi az da olsa geçti

      Sil
    6. hadi amaa biraz az düşün nolur düşündükçe gözümüzde büyür hep biraz rahat ol hadi geçecektir hepsi yakında :)

      Sil
    7. Deep :)
      Her gün ölüyorum her gün yüreğim yaniyor niye büyütüyorum ölecekmişim gibi niye onu unutamazmişim gibi geliyor lütfen sevsin beni , sevsin beni .

      Sil
    8. ay seni kim sevmez ki sever herkes o da sever bakalım sabır :)

      Sil
    9. Deep ,
      Biraz daha yakınlaştık .
      Belki bugün benimle konuşur artık azda olsa , günaydın der belki bugün eve gelince özet gecerim sana bugünüde atlatalimda.
      Şu üsteki mesajların bazılarını silcem .
      Utanıyorum birazda 😟

      Sil
    10. hadi hayırlısı. sil istersen tümünü sil yaa. sen yeni yorum yapınca görüyorum nasıl olsa :)

      Sil
    11. Deep ,
      Diğer günlerin yanında bugün özel bi gündü ilk defa adımı söyledi hem de 2 kez esra diye .
      Adı bildiğini bile zannetmiyordum desem yeridir .
      Kitabından soru cozmem için izin verdi hatta .
      Bana aslen nereli olduğunu söyledi hala onun tam olarak ırkını ogrenemedim .( boswer ne önemi varki )
      Annem ondan haberdar sürekli adını söyleyip duruyom annem yazın Unutursun nasıl olsa diyor .
      Bilmiycem unutur muyum ki zaten telefonuna da kapatmış birde o kadar nosunu ezberlemiştim :(
      Tatilde de goremiycem .
      Ya seneye aynı okulda da değiliz ben nasıl gorucem onu aynı dershaneye de gitmezsek aynı sınıfa düşmek .
      Ona hislerini acamam bunu yapacak gücüm yok .
      Ona azıcık yakınken beni silmesine izin veremem .

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...