ANA SAYFA UZAK DOĞU ANİME FİLMLER DİZİLER MİM

1 Şubat 2017 Çarşamba

Mim : Hayal

Bizi mimleyen saliha 'ya teşekkür edip direkt mime geçiyorum.
Pembe yazılar Beyza'nın yeşilimsiler benim.

1.Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ya da zaman dilimi var mı ?

 Niye bir zaman arayım ki ?
Sınavın ortasında bile hayal kurabilecek kapesitedeyim.
Ama genellikle ders çalışırken aklıma bir sürü saçma sapan hayaller geliyor ya :)
Aklım  hep başka yerlerde ya hiç örnek öğrenci değilim.

Her an her yerde hayal kurabilirim, bu odaklanma sorununa yol açabiliyor bazen.



2.En çok neyin hayal hayalini 
kurarsınız ?

Hayal , çok kapsamlı bir şey .
Aklıma her şey gelir birgün başka bir ülkede hayal ediyorum kendimi .
Birgün ise değişik , değişik mesleklerde .Okuldan içim şişti mesleğimin başına geçmek istiyorum.
Birgün evlenirken hayal ediyorum .
Geleceğe dair mesela orta okul , lise arkadaşlarını yıllar sonra görmeyi hayal ediyorum .
Aslında kendimi sandığımdam daha çok hayalperest biriymişim kendimi tanımış oldum.


Her gün farklı hayaller kurarım , daha çok yaşadıklarımdan etkileniyorum



3.Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiz mi ?

Pek sayılmaz belki de gerçekleştirdim.
Hayallerinin peşinden gitmeye düz duvara tırmanmaya devam edeceğim. 

 Şuanda okuduğum okul benim hayallerindeki okuldu. Tek gerçekleşen o.

4.Henüz gerçekleşmemiş ama ileride gerçekleşecek dediğiniz bir hayalimiz var mı ?

Tabi ki de var ya olmaz olur mu ?
İleride sistemleri değiştireceğiz.
Öncelikle dolarım yükselmesi bunun için önden Japonya 'yı örnek almalıyız doğru düzgün yatırımlar yapmayı öğretmemiz lazım.
Eğitim sistemi bunun üstesinden gelmek bi 20 yılımızı alacak bu ama bunu başaracağız .
Tabi bu kolay değil ama bunu yapacağız inanıyorum sadece kendime değil bütün öğrencilere inanıyorum.

Ve tabi bütün küçük kızların kalbinde yatan bir idolü vardır .Daha yeni tanıştık çok olmadı ama Moriarty ,her zaman kalbimde yaşamaya devam edeceksin Sherlock 'un baş düşmanı James Moriarty yani Andrew Scott .
Ya bu adam nasıl 40 yasında olur o zaman bende 20 yaşındayım.
İnanamıyorum 😵ağlıycam.
Her daim dizilerdeki kötü karakterleri bağrıma bastım.
Bu adamı rüyamda görsem korkudan ağlarım .Korkunç bir karakterdi ama ben o kadar iyi oyuncuydu ki içimi ürpertiyor hâlâ . 

Sayamayacağım kadar çok hayalim var gerçekleşmeyen...




30 dakikadır hangi resmini koysam diye düşündüm en son bunu koydum .
Bu arada 
Para biriktirip bu tişörtlerden alıcam 
Moriarty💜ben
Bu adamla tanışmayı hayal ediyorum ve olacak inşallah.
( yazımı okuyan ve beni tanıyanlar benim böyle bir fangril çıkacağımı tahmin etmiyordu aslına bakarsanız bende etmiyordum.)

MİMLEDİKLERİM 
DEEP 
ÖMER (BU MİMLERDEN KURTULAMAZSIN)
TAWANNANNA 
RİN 
KAĞIT SALINCAK 
OKYANUS MELEKLERİ 
Ve UNUTTUĞUM BİRİCİK BLOGGERLAR MİMLİSİNİZ.

Not :Bu yazıdan hemen sonra internette bir araştırma yaptım ve Andrew gay çıktı.
Nasıl bir ironidir bu .
Komiğime geliyor sizcede öyle değil mi ?
Zaten süphelenmiştim yani gay mi diye daha önceden düşünmüştüm ama yine de onu seviyorum .
Bundan öncede gay bi ünlüye hayran olmuşluğum var.
Alıştım buna 💜💜💜
Ama bu onu sevdiğim gerçeğini değiştirmez.En azından dürüst adammış .


Görüşmek dileğiyle 
(Bir saattir bu gifi arıyorum ve buldum bakın ne güzel el sallıyor Andrew )



26 yorum:

  1. heey tamams gelcam yineeee. iyisin di mi ponçik esraaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir mim olmuş :)) Dilerim tüm hayallerin gerçek olur En güzeline Emanet ol ...sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesiz kaldım , eğer sizde mimi beğendiyseniz yapabilirsiniz yorumunuz ve iyi dileklerini için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Sınavda hayal kurmak çok kötü ya, aynen ben , gerçi ben bir kere de sımav da uyumuş insanım pek şaşılacak bir şey değil :D
    Sistemi değiştirmek benim de hayalim , inşallah bir gün değişir ^^
    O adam 40 yaşında mı , benden küçük duruyor :D
    Elinize sağlık çok tatlış yazmışsınız ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha ,
      Ben de hiç bekliyordum 40 yasında olduğunu hani bi 33-34 vardır diyordum da 40 hiç beklemiyordum :(
      Sınavda hiç uyuya kalmadım ama arada aklım başka yerlere kaydığı oluyor .

      Sil
  4. Mim için teşekkürler, hemen yapacağım ^^ Cevaplar çok tatlı olmuş... Kötü adam karizması denilen bir gerçek var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tawannanna işte beni anlayan biri .
      Seviyorum kötü adamları , kötü kızları .
      Umarım hemencecik yaparsın😀

      Sil
  5. Umarım hayallerini gerçekleştirirsin.. Yine Mimlenmek sürpriz oldu.. işlerim dolayısıyla bloga vakit ayıramaz oldum.. boş bi vakit bulur bulmaz ilk iş olarak mimi yazmak olacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ömer ,
      Kimimiz buluyoz ki zaman .
      Umarım bir an önce yaparsin

      Sil
  6. Deep ,
    Nasıl iyi olıyım hayran olduğum ünlü gay çıktı 😂
    Komediyim ya komedi .
    O tişörtten bulucam bi tane inşallah

    YanıtlaSil
  7. mimlerime baktım yanlız 4. mimim bu 3ü sende dkffidjf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rin :)
      Zaman buldukça yaparsın 3. Hangisi ?
      Ben hatırlayamadım.

      Sil
  8. moriarty yi görünce bir heyecan yaptım çünkü sevdiğim hatta bayıldığğım kötü karakterlerin başında geliyor kendisi. bence de hayal kurmanın zammanı yok ama özellikle ders çalışırken ya da uyumaya çalışırken aklımıza doluşup rahat bırakmadıkları doğrudur. Güzel bir mimdi. umarım hayallerin gerçekleşir. peşlerinden koşmaya devam et. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye kip ,
      Yorumun için teşekkür ederim .
      Hayallerinin peşinden koşmaya devam edeceğim.

      Sil
  9. Mim için teşekkürler Esra :)) Ben de şu sıralar Sherlock'u baştan tekrar izliyorum :D Sherlock'un tüm hikayelerini okudum ama dizisi kesinlikle daha güzel. :))
    Umarım hayallerin gerçek olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt salıncak ,
      Daha önce kitaplarını okumuştum.
      Bütün hikayelerini okumadiysamda çoğunu okumusumdur .
      Moriarty 💜
      İzle canım izle .

      Sil
  10. mimini yaptım kiiiiii boş bi zamanında bakarsıın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :)
      Birazdan bakıcam .
      Ben bir süreliğine yokum görüşebilmek dileğiyle :)

      Sil
    2. tamam haklısın tabii kolaylıklar diliyorum ki hep dua ediyom ki :)

      Sil
    3. Deep ,
      Sağolasın dun aksam elime telefonu alamadim daha doğrusu 4 saat kimya calistim .

      Sil
  11. tuhaf bir biçimde animelerde ve filmlerde kötü adamları seviyorum. aslında bazılarını kötü adam olduğunu bile bilmeden seviyorum ki, öğrendiğimde de şaşırmıyorum artık. yanıtlarını çok tatlı olmuş ya. :D
    vede Andrew'in gay olduğunu bilmiyordum. okuyunca oldukça şaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River ,
      Ben artık anlama yönünde büyük yol kat ettim o yüzden bekliyordum ondan bir şey kötü adamları ve kötü kızları hep daha fazla sevdim 💜

      Sil
  12. yazıyı tekrar okudum ve yanlız değilsin benimkilerde lez çıkıyor bella lp flnmddfd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rin biz de de böyle şans var işte

      Sil
  13. Çok eğlendim okurken, ne güzel gifler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elif ,
      YGS te çalıştığım ve aynı zamanda bazı sorunlar yaşadığım için yorumlara cevap veremedim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...