Yayınlar

Aralık, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

#Okul2 # Fizik dersinden evlilik programına doğru giden yol

Resim
Herkese okul 2 yazımla geliyorum geçen gün İsyanlardayım biraz sonunda performansları bitirdim ama nasıl bitirdim ne siz sorun ne ben söyleyeyim :/ 



Size sevdiğim ama suçsuz olduğum halde beni azarlayan kimyacımla başlıyorum hiç suçum olmamasına rağmen , kimya derslerinde sınıfta dersi pek dinleyen olmaz yazılı haftasında benim peşini bırakmaz sınıf arkadaşlarım Esra çalışma kağıdı hazırladın mı diye. İste yine bir kimya dersinde dersi dinlemiyordu sınıf hoca ders anlatırken  arkadaşımın biri hocam en son ne dediniz dedi ama hoca cevap vermeyip yazdırmaya devam etti bende kıza söyledim yazamadığı yerin sonra kimyacı "Esra SUS "diye bütün sınıf susup bana baktı bende utandım ama utanmamın sebebi herkesin bana bakması değildi hocaya mahcup olmamdı hoca anlatmaya çalışırken atlamamalıydım. Tabi hic kimse beni savunmazken arkadaşımın biri atladı hocam "Esra'nın bir suçu yok "diye tabi hoca sen "Esra'nın avukatı mısın "diye çocuğa - verdi . Tabi bende bir…

#Okul1# Bir öğrenci atasözü derki "İyi bu"

Resim
Başlıktanda anladığınız  gibi bu yazım biraz okullaki isyanımla ilgili :(



Tam yazılılar bitti diye sevinirken bir dolusuna performans vermediler mi bir de üstüne 2. Yazılılarda haftaya başlıyor .Eee ben hangisini yapacağım ! Haftasonu yazılılara calışırım diye bütün performanslarımı haftaiçi yapmaya çalışıyorum . Kolay performans ödevleri olsa canıma millet yok toprak yapacakmışız yok onu bunu yapacakmışız :( Evet çok sıktım sizide hadi biraz lise Hayatımdan bahsedeyim .( Ya Esra inat mısın hatırlatma şu lise yıllarımı bana bir tuhaf oluyorum der gibisiniz .)

Öncelikle sınıf hocam matematik hocası .
Hani şu bildiğiniz matçılar vardır ya sürekli quiz yapan , tahtaya kaldıran öyle bir hoca değil .Hatta bazen kendi kendime bu adam öğretmen olmasaydı kesin çöpçatan bir şirkette çalışırdı :) Yani milleti birbirine ayarlardı .Her ders gülmekten karnımıza ağrılar sokan biri :)
Sınıfta birlikte oturan iki çocukluk arkadaşı vardı biri kız biri erkek derste sıranın altından bir şeyi almaya calı…

Mim : Hayallerimin Ülkesi Kore Hakkında

Resim
Çok güzel bir mim ile merhaba diyorum sizlere.Öncelikle beni mimleyen Kore Fenomenine teşekkür ediyorum.
(Kore diyince ben temsili ) ( alıntıdır )
Not : Mavi yazılar benim  ,gri yazılar  Beyza'nın
1/ İlk izlediğiniz Kore dizisi ve hakkındaki yorumunuz ? Goong diğer adıyla TRT yayınlanan Düşlerinin prensi .Zaten çoğu Kore fanı bu diziyle yola koyulmuştur . ( Bir ara Goong ile ilgili yazı yazıp kore fanı olma hikâyemi size anlatacağım , tabi sizde halime gülecek siniz , kesin)çok harika bir diziydi hele  Yoon Eun Hye öyle güzel oynamıştı ki ne eksik ne de fazla oynamıştı.  Bof ,aslinda farklı dünyanın insanları diye bir şey yoktur, bizların uydurduğu bir şey bu dizide iki farklı dünyaların insanın hikâyesini anlatıyor.

2.İlk oppanız ,unniniz?  Açıkçası kore fanlarının çok sevdiği bir kelime olan oppa unni benim için pek bir anlam ifade etmez çünkü illa koreli ünlü diye herkese oppa ya da unni demem ama benim ilk oppam Yoo Seung Ho ,Kim hyun Joong ( tabi ikisi de şimdilerde değil .Onlar benim…