Kiss Me Tayland konusu


Merhaba ben Beyza 
Kiss Me izledim ve beğendim Tayland dizisi zaten ilk izlediğim Tayland dizi filmleride güzel zaten.
Kiss Me ,Tenten sarışın zeka küpü oğlumuz.Aslında Tenten Taliw aşık ve belli ediyor .
Taliw de aslında salak değil çocukken Tenten, Taliw yere ittiği için çocukken kafasında sorun olmuş yani doğuştan salak değil. 
King tatlık abidesi Ben ve Esra'nın en çok sevdiğim karakter.
Tenten Japonya'dan Tayland'a geri döner ailesiyle ve yeni taşındıkları yerdeki iyi okula gitmek yerine tembel öğrencilerin okuluna gelir çünkü tembel öğrencileri incelemek için Taliw'in  okuluna gelir.
Ve ilk karşılaşmalarında Taliw Tenten'e aşık olur ve ona mektup yazar ancak Tenten mektubunu okulun panosunda asar .
Ve king Tenten'i düşmanı beller .King
her zaman Taliw  'e abilik yapar arkadaşı olur hep onu mutlu eder ancak Taliw onu arkadaşı gibi görür .
 Sevdiğim sahneler :



Tenten'in Taliw 'e ders anlattığı zaman.


Merhaba benim Esra , playful kiss sevmeyen ben ikisini hazır izlemiş iken karşılaştırayım dedim .Aomike ikilisi olmasaydı tahminen izlemezdim.( inşallah bu yazdıklarımdan sonra linç edilmem )Beyza ile birlikte izlediğim nadir dizilerden
   Beyza ,bir günde 7 .bölüme gelip izleme isteği uyandırdı bende.

Playful kiss ×Kiss Me



Soğuk nevale Beak Seung Jo mu yoksa Tenten mi ?
Tenten , kibar , anlayışlı gülümsemesini bilen biriydi tek sorun ilk okul çocukları nasıl sevdiği kızın saçını çekiyorsa o da açılamadıkça+ kıskançlıktan Taliw kotu davranıyordu.1/0 Kiss Me önde 

Bu kararı vermek zor çünkü Ha Ni 'yi Sevmesen de garip topuzlarıyla iyi niyetiyle bazen yüzsüz bulsamda kendisini iyi kızdı .
Taliw iyi niyetli ,sadece biraz yavaş anlayan  bir kızdı o yüzden ikisine de artı puan hakına girmeyelim kızların 2/1 kiss me önde 


Ne zamandır ( yıllardır) ikinci adam sendromu yaşamıyorum diyordum ki bu veleti sevdim üzüldüm haline her Tenten ağlattığında o güldürdü Taliw hep sevdi ama iste olan oldu .Bir ara gel bizim eve ağırlıyım seni güzel yemekte yapıyorsun Türk yemeği ögretiyim sana dedim yine Taliw dedi.( yani oğlan harbi sevdalıydı) Bong Joon go iyidi ama King ikinci adam sendromu yaşattı bana o yüzden 3/1 


Playful kiss'teki arkadaşlık iyisi ama Kiss me 'deki daha bir güzeldi 4/1 


Playful kiss'teki Seung Jo'nun annesi gibi kaynana istediniz ama Seung Jo'nun annesi daha çok görümce havası vardı sevdim kendisini .
Kiss Me 'deki Tenten 'nin annesini çok sevdim gerçek bir anne gibiydi ve Tenten ile tartışmaları 
Hayır
Evet 
Hayır 
Hayır 
Tentennnnn! 
5/2 hak yemeyelim.


Tıp atıp abisine benzeyen kardeş Beak Eun jo vakasını yaşamadık Kiss Me 'de Turbo çok tatlı , nazik bir çocuktu yani 6/2 

Unutuyordum unuttum aslında ama ikinci kız karakter Yoon Hera ilk baş sevememistim kendisi ama sonradan sevdim  ancak Namkang 'ı daha bir ayrı sevdim hakkını yemek istemiyorum ikisininde 7/3

Ostlar konusunda playful kiss daha iyiydi 7/4


 Yani kazanan Kiss Me 
Olumsuz yanlarınada geleyim.
İlk on bölüm çok iyi iken yüzünüze kar topu atan arkanızdam bıçaklayan hain arkadaş gibi dizi bozuldu neden mi?
Tenten öküzü kızı üzdü üzdü durdu King 'te hep teselli etti .
Hani King seçseydi kız üzülmezdim .( ama olmadı)hatta ilk defa diye mutluluktan gözümden yaş gelirdi ( abartmıyorum hep ikinci oğlan sendromu yaşıyoruz bir kez de ikinci oglan kazansın).Hani daha olumsuz şeyler diyeceğim ama olmayacak çünkü tamda ben Tayland dizilerine ön yargılı arkadaşları diziden soğutmak istemiyorum .
Ama yinede sevdim yani benim için iyi denebilecek diziydi keşke ilk on bölüm gibi devam etseydi bence bu dizi 16 bolum yapmalıydılar bu sayede bu kadar yoktan yere uzamazdı .
Aomike uyumu çok iyiydi 2. Sezonu 2016 nın son baharına ikinci sezon sanki daha iyi olacak diyor içimdeki ses. 



Bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. bu diziye ben bayıldım ve ben de yakında yorum yazacağım, okuduğuma çok sevindim burda^^ başroldeki çift daha önce başka bir dzide de oynamıştı, ki ben sadece bu ikisinin dizilerini izliyorum. tenten'i oynayan mike d'angelo tek sevdiğim taylandlı diyebilirim. çok tatlılardı değil mi yaaaa^^

    YanıtlaSil
  2. Bende Full House Tayland 'ı izledim , orada birlikteydiler sevdim sevmesine de sonralar sinir oldum niye son ana kadar niye açılmadın Tenten diye beklemekten sıkıldım ama hoş diziydi senin postunu da okumak isterim seni takibe alıyorum canım bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. Sen biraz daha objektif yaklaşmışsın ama ostlar konusunda zıttız çünkü ben playful kiss in ostlarını hiç beğenememiştim :( Ama beğendiğimiz çoğu şey ortak :D Beni kırmayıp yazdığın için ayrıca teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  4. Ne demek zaten yazmayı planlıyordum taslak halindeydi onu da halletim.
    Playful kiss ostlarını çok sevmistim ama Kkng konusunda aynı dusuncedeyiz Kong çok şekerdi .

    YanıtlaSil
  5. Esra ve Beyza helal size, alkışlar ne güzel kritik etmişsiniz ;)
    Tayland dizileri izlemiyorum en azından daha diyeyim :))
    Playfull kiss 2. dizimdi ama fena da gelmemişti o zamanlar bana sevmiştim de ki Kore dizilerine devam ettim :) kıyaslama yapamıyorum kiss me yi izlemediğim için ;)
    Kaleminize sağlık, sunma şekli yaratıcı olmuş ki!

    YanıtlaSil
  6. Yorumun için çok tesekkur ederim linç edilebilmeyi göze alarak yazdım :)
    Ne biliyim tanıtımlarına baktım kiss me 'nin hep aynı bende biraz kışkırtıyım milleti dedim .Karşılaştırma yapmak istemiyordum ilk baş ama sonra şeytan esra playful kiss sevenleri sinir et dedi , bir değişiklik yapayım dedim iste begenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  7. İyi yapmışsınız, zevk bu canım herkes beğenecek olsa olur mu ki, sonuçta robot olurduk o vakit :)
    Herkesin aldığı tat, keyif farklı, ama yapıtın olumlu olumsuz söz ettirmesi de önemli be Esra :)

    YanıtlaSil
  8. Beğenme sevindim kanımcada hoş bir karşılaştırma yapmışım , herkes bir şeyi begenmek zorunda değil :)

    YanıtlaSil
  9. 2. Sezon gelecek mi gelmeyecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci sezon gelecek diye bende bekliyordum ama 1.5 yıldır haber yok bu yüzden de 2. Sezon bence yok .

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Another Miss Oh konusu ve yorumum