Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum


Herkese Merhaba ,
Bugün size çok farklı bir diziyle geldim .
Bu diziyi geçen yaz izlemiştim ancak bugün yine aklıma geldi ve böyle bir yazı yazmaya karar verdim.
Toplamda 10 bölümden oluşan ve her bölümün uzunluğu 20 dakika .



                       Sachiiro No One Room Konusu
Sachiiro lise 1 . sınıf öğrencisi olan başarılı  bir kızdır ancak bir gün eve vaktinde gelmez ve ailesi onun biri tarafından kaçırıldığından şüphelenerek polise bildirirler .
Zavallı aile medyayı da kullanarak ne kadar çaresiz ve üzgün olduklarını belirtirler.
Zavallı kızcağazlarını bir sapığın kaçırdıklarından şüphelenmektedirler.
Kızın zavallı okul arkadaşları ise ağlayıp medyaya seslerini duyurmaktadırlar .
Sınıf öğretmeni de çok üzülmektedir .
Çok klasik bir hikayeyi hatırlattı dimi peki ya aile istismarcı tarafsa ya kız aslında kaçırılmadıysa ? Kaçtıysa?
Arkadaşlari zorbaysa , kıza zarar veriyorlarsa.
 Öğretmeni de bütün bunların farkında olup bundan faydalanıp istismarda bulunuyorsa.

                             





            Başrollerimiz Sachiiro ve Gizemli Yakışıklımız 😍



Dizi bir mangadan diziye çevrilmiş. 
Mangasının Türkçeye çevrilmis hali mevcut ama hâlâ  çevrisi devam ediyor bitmedi .
Mangasını okumaktaydım gayet güzel diziye aktarmışlar .Yorumuma gelecek olursa oyuncular gayet iyiydi ,dizinin konusunu da begendim.
Klasik  bir konu değildi akıcıydı izletiyordu kendini .
Dizi de çalan bir şarkıyı da buraya bırakıyorum size .
                     Klip spoiler içermez .


         Mangasını da siz göstereyim.



 Diziyi Perili ev bloğunun sahibesi Ebrar da izlemiş önerim  üzerine onun yazısına da koyayım.
Görüşmek Üzere


Not : Resimler ve gifler alıntıdır. 

Yorumlar

  1. Dizi çok ilgimi çekti, izlemeyi düşünüyorum. Zaten bölümleri 20 dakika olan dizileri severim izlenmesi kolay oluyor :))

    YanıtlaSil
  2. Önerin için teşekkür ederim bi bakınayım hazır müsaitken ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakın zaten kısacık dizi ,
      Çabucak bitirirsin .
      Rica ederim .

      Sil
  3. başladım, tam benlikmiş çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi izlemeye başlamana çok sevindim.
      Diziyi bitirdikten sonra senin de yorumunu bekliyorum .
      Umarım keyif alarak bitirirsin .

      Sil
    2. Bitirdiim bitirdim. Çok etkilendim yaa hemen yorum yazacağım... Yalnız sonda paylaştığın klipten çıkamıyorum bir türlü :) -şarkısını da sevmiştim ama bitirene kadar klibi spoiler yerim korkusuyla izlememiştim aslında izleyebilirmişim :D- ne güzel yapmışlar yaa Sachiii <3 Onii-san :)

      Sil
    3. En iyisi klibin altına spoilersiz klip diyeyim :)
      Neyse beğenmene sevindim.
      Blogundaki yazıyı da gördüm çok güzel yerlere değinmişsin .
      Dizi de benim de en sevdiğim yer başrollerin ismini aslında bilmiyor oluşumuzdu .
      Neyse o kadar etkileyeciydi ki insan diziye başlarken böyle ummuyor yani hüzünlü ve insanı ağlatan bir dizi ...

      Sil
  4. Bence şans ver bu diziye .
    Zaten mini dizi , bir oturuşta bitirirsin .
    Rica ederim.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Diziyle ilgili yorumunu bekliyorum Deep .

      Sil
  6. Hmm, fena gözükmüyor sanki. İzlediğim diziyi bitirince bir bakarım:)

    YanıtlaSil
  7. Manga deyince karakalem çizim mi anlamamız gerekiyor? Çizgi roman mı yani?

    YanıtlaSil
  8. Gizemli yakışıklı çok sevimli duruyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sevimli .
      Size de tavsiye ederim bu diziyi kısa ve ilginç.

      Sil
  9. Kore dizilerini halen daha sevemeyen ben. Neyse listeye yazalım. Belki izlerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japon dizisi bu :)
      Bir bak derim ilginç bir konusu var .

      Sil
  10. heey oleeey seçildiğin için kutlarıım ne güzel haber bu yaaa oleey şıkıdım şıkıdım :) ahmet izgörenin üç dört kitabını okudum, hafif basit kitaplar, hortumluyu da okudum, o da kolay, sanıyorum nette pdf si vardı, yani kolay bir ödev, rahat okusun, okurken notlar al, bi özet yaparsın, sonra da kitaptan neler öğrendiğini anlatırsın :) annen dışındakiler ayıp etmiş valla. kulak asma sen onlara, insanlar böyledir, desteklemezler, boşveer seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay bir ödev, Pdf okumaktan nefret ediyorum .
      Takıntım var illa kitap olacak öyle okuyacağım.
      Zaten eğitmenime dedim kitabı sipariş vericem gelmesi 6 gün falan sürer diye neyse kitabı güzelce okuyacağım .

      Sil
  11. Merak ettim bu diziyi, bir bakacağım bende. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak canım çok beğeneceğini düşünüyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş