Manga : Ao Haru Ride


Herkese merhaba bugün size bir mangayla geliyorum .
Manga okumayı hep anime izlemekten daha çok sevmişimdir .
Çünkü animeler kısa olduğu için olaylar anlaşılamıyor çoğu zaman.
Ao Haru Ride'ninde ilk mangasını okudum iyi de yapmışım .

Konusu :
Yoshioka Futaba ,ortaokuldayken sessiz ,utangaç  ,güzel bir kız olduğu için hep erkekler tarafından göze çarpan bir kız olmuştur.Bu yüzden de hep diğer kızlar tarafından dışlanmıştır.
Liseye gelince abur ,açgözlü bir kız gibi davranır ve arkadaş edinir ancak ortaokuldayken aşık olduğu ancak ailesi boşanınca başka bir şehre yerleşmiş olan Kou Tanaka geri dönmüştür ve soyadıda değişmiştir ve adı artık Kou Mabuchi'dir.
Kou artık eskisi gibi değildir.
Eski çelimsiz, zayıf Kou gitmiş yerine 
güçlü ,uzun boylu , aksi, hırçın biri gelmiştir.Fataba onun içindeki eski Kou Tanaka'yı arar ancak o artık eski Kou değildir.Kou Yoshioka 'ya arkadaşlarının doğru olmadığını söyler ve bu gerçeği gören Yoshioka yapayalnız kalır ancak Yuuri Makita ile arkadaş olur .Yuuri çok sevimli ve güzel bir kızdır .Yoshioka 'nın ortaokuldaki haline benzemektedir . Sınıfların karışmasıyla Yuuri ve Yoshioka aynı sınıfa düşer .Aya , Kominato ile arkadaş olur özel sınıfta okuyan Kou da dersleri kötü olduğu için bu sınıfa düşmüştür .
İlk aşkıyla yine yolları kesişen Futaba 
hayatı değişmeye başlar peki bu yeni yolda başına neler gelecek

Bunları koymazsam olmaz !

                




Ne zamandır anime izlemiyorum manga okumayı tercih ediyorum bana tavsiye edebileceğiniz anime var mı ?
Bu tarz şeyler izliyorum.

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere burada çok kar yağıyor dışarısı soğuk kendinize iyi bakın 
GÖRÜŞÜRÜZ :)

Yorumlar

  1. yeni serilerden divine gate'e başladım bilim-kurgu, fantastik tür seversen öneririm şu an üçüncü bölümünde, sonra one punch man'in mangasına bakıyorum fırsat oldukça bayağı bir eğlenceli. durarara animesinin son kısmı çıktı, 'Durarara!!x2 Ketsu' olarak. şayet seriyi takip ediyorsan onu da öneririm. güzel seridir. takip etmiyorsan da bir başla derim esra. ^^ Ao Haru Ride, evvelden okuyup, animesini de keyifle izlediğim seriler arasındaydı. mangalardan bilirsin gerçi ama akatsuki no yona var. ya bunlar çok tatlı! bir ara bak derim. epey eğleniyorum okurken. yalnız ao haru ride nadir sevdiğim shoujolardan serilerinden biridir. nadir dedim çünkü pek shoujo anime izlemem. takip ettiklerimde sayılıdır. gifleriyle anlatımınla çok ama çok hoş bir yazıydı. ^^
    ne yalan diyeyim. manga okumayı animeden daha bir fazla seviyorum. hatta fırsat bulursam manga alışverişine çıkacağım önümüzdeki günler. umarım aradığım seri vardır. değilse de sipariş vereceğim. gerçi türkçesi yok serinin, şu an bile tokyo ghoul'un çevirilerinin güncele yeni yeni, yavaş, yavaş (hemde epey bir yavaş) ülkemizde yayınlandığını var sayarsak aradığım serinin türkçesini bulmam inkansız. gerçi o kadar da fazla kafaya takmadım türkçesine, ingilizcesi de olsa kafi benim için. seriyi bir bulayım yeter benim için. :)

    YanıtlaSil
  2. Manga okumanın anime izlemekten daha çok severim daha çok shouju mangaları okuyorum ama artık biraz açılıp bilim kurgu felan okurum .
    Zaten bizim ülkemizde yayınlanan doğru düzgün bir şey yok ki
    anlamıyor(uz) Türk milleti çizim yap desen bi tel Ali
    Japonlarda öyle mi
    Animeymis biz ondan da anlamıyoruz .
    Dizileri hiç sayma zaten anlamıyorum neden bizim orijinal dizilerinin yok neden hep uyarlama !
    Açılçası Kore diziler çok izleyen biriyim ama japon dizileri bir başkadır benim için mesela hana Yori Dango ve Bof ben hana yori dangoyu daha çok severim .Japonlar çok özgün insanlar hic aklımıza gelmeyecek konuda şeyler bile karşımıza çıkıyorlar :)
    Yorumun için çok teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  3. Guzel bir seriydi ama eminim benim aksime sen koucuydun :D bir de soumaci olmak var bu dunyada

    YanıtlaSil
  4. 1,5 yıl önce okumuş olsaysım Soumacı olurdum inan çünkü eskiden 2. Erkekleri tutardım ancak sonradan 1. Erkek sevdası geldi bana yoksa sevdiydim Soumayı :)

    YanıtlaSil
  5. Bu en sevdiğim mangalardan biridir. Üstelik manganın, animeyi ya da filmini aratmıycak türde olanlardan biridir Ao haru ride :) Anime olarak sana Kaichou wa maid sama, toradora, lovely complex, itazura na kiss, akatsuki no yona öneriyorum hepsi ayrı güzeldir :)

    YanıtlaSil
  6. Toradora hariç hepsini izledim tavsiyen için çok teşekkür ederim .
    Diğer izledikleriminkileride kısa zamanda yazılarını yazıyım en iyisi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Another Miss Oh konusu ve yorumum