ANA SAYFA UZAK DOĞU ANİME FİLMLER DİZİLER MİM

21 Ocak 2016 Perşembe

#Okul3# FOREVER ALONE


                      Forever alone
Okulların tatil olmasını iple çekmiştim her yıl gibi. Ama bu yıl öyle olmadı ilk başlarda 1 ay kala günleri saydım resmen ama sonra bu berbat sınıfı sevdim fena halde en berbat sınıf olarak birincilik bizdeydi neden bu sınıfa bu kadar bağlandım ki ben biraz önce girdim tatile ama simdi koşarak sınıfa gitmek istiyorum .( Esra yoksa ateş bacayımı sardı diyorsanız .Hayır öyle bir şey yok ama ne biliyim ben yine lise yıllarınızı aklınıza getirip sıktım sizi )
Sınıfımı neden bu kadar sevdim :
# Güzel bakmak sevaptır hicbir zaman sınıfım ne kadar kötü olsada hep olumlu düşünen biriyim.
#Sınıftaki erkeklerin çoğu ağabeyim gibidir .İçten ,samimi dürüst ,korumacıdırlar kötü huylu bir kız var sınıfta onu az kalsa döveceklerdi (babası yurtdışında çalışıyordu, kızının durumunu sormak için okula gelmiş adam bütün sınıfları gezdi adam kızını bulamadı .Sevgilisiyle buluşmaya gitmiş hanımefendi . Adam ağlayacaktı .Bir babanın kızını arayıp bulamaması ne demek biliyor musunuz ? İcimiz yandı aglayacaktık resmen erkekler sinir krizi geçirdi kız takmadı bile dediklerimizi bizi daha da Delirtti)
#Çok havalı görünen kızların aslında alışmış olduğum tikilerin aksine çok seker ve iyi kalpli kızlar olması .
# Psikopat olduğunu düşündüğüm kız ve erkeklerin çok anlayışlı ,ağır başlı,olgul olmaları.
# kısaca bütün ön yargılarım  kırıldı ve öğretmenlerin hepsini ayrı seviyorum özellikle coğrafyacı ve tarihçiyi de dinlemeyi çok seviyorum.

*İki karşıt görüşlü insan *
Bunu öylesine koydum :)
Bizim sınıf bir olay yüzünden kötü sınıf damgasını yedi ancak sınıfımızda en sevdiğim şey bir konu açıldığında hocalarımıza danışmamız tarihçi genelde olumlu yorumlar yaparken coğrafyacı tam tersi olumsuz yorumlar yapar mesela ne :" Ülkemizden nüfusun çok olması iyi değil ." der coğrafyacı.
" Ülkemizde nüfusun çok olması iyi genç nüfusa ihtiyacımız var " der tarihçi.
Ülkemizdeki madenlerle ilgili soru sorarız " Lazon barış antlaşmasının...der tarihçi .
" Aa benim salaklarım buna inandınız mı beni dinleyin..."bu da coğrafyacı 
Biraz küçük olduğumuzdan çok şey bilmiyoruz ve anlayamıyoruz yine evlilik konusu açılmıştı zaten bizim sınıfta en çok acılan konu budur .

" Hocam ben anlamıyorum neden izdivaç programlarına neden 70 yasında biri gelir."
" İnsan bir süre sonra yaşlanınca eve geldiğinde bir hoşgeldin diyenin olsun istiyor..."
Tabi bizim sınıfın zekileri çocuğunun yanına gitsin torunlarının diyor bunlar hiç mi TV izlemiyorlar  yahu ...
Ve evlenmeye dünden hazır sarışın kız, almanca hocamız bize" Geleceğimiz sizin Ellerinizde  dedi ." 
Kız " Hocam belki sizin torunlarınızla bizim çocuklarımız evlenir dünür oluruz dedi."
Ülkemizde okur yazarlık oranı kaç bilen var mı ?
95,78 
İşte coğrafyacımız annesi bilmiyormuş okuma yazma harfleri biliyor ama okuyamıyormuş hocamız öğretmek istemiş ama " Benim gözlerim görmüyor yok benim kafam almıyor ." diyormuş ama hocamızdan iyi para hesabı yapıyormuş zaten hep öyleler paraya gelince senden benden iyiler diyor hocamız. 
Merak ettim ?
Sizde lise yıllarınızda iken bizim gibi miydiniz ? Evlilikle ilgi seyleri çok mu merak ediyordunuz yoksa bizim sınıf mı öyle ?
Bu yazılar ile gelmeli miyim yine ?

Bilin bakalım ben kimim ? Görüşmeyeli çok oldu değil mi ?  Ben Beyza.Konu okula gelmişken bende bahsedeyim dedim. Bizim hocalar genelde uçuk kaçıktır. Bir matematikçimiz var . Her derse gelişinde şarkı söyler . Bizi motive etme amaçlı. Sesi de fena değil işte.Anılarıyla meşhurdur. Hocalar arasında en uçuk kaçığı. Bir üniversitenin kampsünde yere çökmüş ve şarkı söylemiş . Önüne de mendil koymuş. Mendildeki parayıda yardım kutusuna koyduğunu söyledi. öylede yardım severdir hocamız.  

Matematikçiden konu açılmışken birde fizikçi var . Fizikçimiz çok konuşkandır. Dersten sıkılmamız için  bizimle sohbet eder  , anılarından bahseder. Yine bir gün bize ilk okul anısını anlattı. İlkokul 4.sınıfa kadar okuma yazma bilmiyormuş kendisi . Bir köy okulunda okumuş . Köy okullarını anlattı bize. Buradaki gibi değilmiş okullar. Bütün çocuklar bir sınıfta okuyormuş. Hocaları onun okumayacağını söylese bile o yılmamış , okumuş  ve başarmış. Bende bir eksiklik varsa oda temelim iyi olmadığı içindir diyor bize de. 

Birde almanca hocamız var. Kendisi çok tatlı bir hocadır . Doğum sırasında felç geçirmiş ve sol tarafı  felçli. Şimdiki durumu daha iyimiş öyle diyor bize . Sol kolunu kullanamasa bıle bıze ders anlatıyor. yaşı geç oldugundan anlasabıldıgımız nadır hocalardan.  


Bir daha ki yazımızda görüşmek üzere:)
Not : Baştaki yazı benim yani ( Esra'nın kırmızından sonra Beyza'nın)

9 yorum:

  1. Lise yıllarıma gittim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Genelde hatırlattığım için bana hep kızarlar
    Sizde bizim gibi miydiniz ?
    Yani bizim sınıf evlilik meraklısıda biraz ...

    YanıtlaSil
  3. Aslında insanların yaşı büyüdükçe evlenmekle ilgili şeyleri daha bir merak ediyor- kendimden biliyorum- bende lise öğrencisiyim ve dediğin şeyde hakklısın insan daha bir ilgileniyor . Bence Bu yazılara devam etmelisin şahsen çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür edirim :) demek sadece bizim sınıf değilmiş

      Sil
  4. Eveeet! Öncelikle Selamlar!
    Lise dönemi defterini kapatmamam az kalmışken sana (ya da size :D) kocaman bir tavsiyede bulunacağım:
    Yazmayı seven insanlarsanız -ki galiba öylesiniz-. Gün içinde yaşadığınız güzel veya ilginç şeyleri bir deftere falan not alın. Hatta arkadaşlarınızdan bahsedin. bir de bol bol fotoğraf olsun. Yıllar sonra bunları gördüğünzde göz yaşınızı tutamayacak kadar duygulanacaksınız. hmm çok uzatmışım.
    Gülücüklü Kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür edirim iyi fikir o zaman bende böyle yapacağım :)

      Sil
  5. İlahi sen Esra! Alemsin yaa, tatil gelince geri dönesi gelir mi insanın, dönünce de tatili beklersin :)
    Önyargı ne illet bir şey! Kırmakla ii etmişsin ;)
    Bizde evlilik muhabbeti yoktu ya Esra! Paso test çözerdi millet, motora bağlamış gibi…
    Üniye hazırlanırdık ki –sayısalcıydık, sözel dersler de dahil- hocalar müfredattaki konu ne ise 5 dakika da özetler sonrası test, öss’ye – o zamanlar adı böyle idi :)- hazırlanırdık, yapamadıklarımızı hocaya sorardık, monoton geçerdi günler ;)
    ellerinize sağlık ki!

    YanıtlaSil
  6. Ewet ön yargılarımı kırdımayı başardım sonunda :)
    Bi tuhafım ya okullar açılınca da kapansın derim alıştım okul temposuna ondan :)
    Bu nesil boyle Esra Erol'dan Zuhal Topal'a Seda Sayan'a sırayla gidiyoruz hele bizim sınıf onların dedikodularını yapıyor ...
    Bir de bizim sınıfa hep evlilik meraklıları toplanmış " Hocam sizin torunlarınızla bizim çocuklarımız evlenir dünür oluruz" dedi .Arkadaşın biri kocaya kaçmasınlarda zaten kötü huylu arkadaşımıza öyle diyor sınıftakiler kocaya kaçmada
    Bazı hocalar anladı bunun değiştiğini öğüt verdiler onu da takmıyor .
    Biz uyardık o da olmadı artık bu sınıfla daha başıma ne gelecek zaten adımız 9 cıktı 8 inmiyor o da ayrı hikâye bir daha ki yazım da anlatacağım :)

    YanıtlaSil
  7. pekii tamam Esra! bekliyorumm ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...