Oh My Venüs konusu : Avukatlığın külkedisi


İzleyeli çok oluyor ancak yazmak istemedim nedense bir çoğu mazeritim var o yüzden kafanızı şişirmeden dizinin konusuna geçiyorum umarım yazımdan keyif alırsınız.

Konusu :

Avukatlığın külkedisi olmayı hayal eden Kang Eun Jo  ve çocukluğunu acılarla geçmiş Jung Ho 'nun ( seksilik fışkıran adam ) aşkını anlatıyor.


                              İşte çiftimiz 

Kang Eun jo eskiden çok güzel bir genç kız  iken tek hayali avukatlığın külkedi olmaktır.
Avukat olmayı başarır başarmasına ama
Güzelliğini kaybeder ve sevgilisi ona tekmeyi basar .


         Aldatıldığını öğrenen Kang Eun Jo 

Ancak bu mutsuzluğunu  tesadüfen tanıştığı ve Hollywood ünlülerinin kişisel antrenörü John Kim  değiştirir .


 kızımızın hayali  bu hale gelip sevgilisini geri almak .

Ancak gerçekler aynen böyledir.

Konusunu daha bir güzel açıp anlatayım .
Kang Eun Jo lise yıllardayken Daegu' onun Venüs 'ü olarak adlandırılan güzel bir kızdır ancak 15 yıllık sevgilisi  İm Woo Shik yani milli yüzücü olan sevgilisi onu lise yıllarındayken ki en yakın arkadaşıyla aldattığını öğrenir .
ABD 'ye iş dolayısıyla giden Eun Jo uçakta 
fenalaşır ve ona Kim Jonh yardım eder ancak
kimsenin yüzünü dahi görmediği
Kim Jonh  'nun , yardımcısı yanlışıkla kartvizitini unutması ve kızımızın bulmasıyla işler değişir.


Dizinin muhteşem üçlüsüne merhaba diyin :)


Bu çifti daha çok görmek isterdim.

* Yazarken o kadar eğlendim ki bence çok renkli bir diziydi sonlara doğru klasik Kore dizilerine dönüyordu bu durum beni sinir etti  ama izlemeye devam ettim. Bence iyi bir diziydi her ne kadar ilk 10 bölümünden sonra düşüşe geçsede ...
Tavsiye ettiğim bir dizi :)
Bir daha ki yazımında görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık çok güzel bir yazı olmuş ^^ Bir türlü başlayamadım bu diziye :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu YGS bitsin başlarsın.
      Sana da bu arada başarılar dilerim .

      Sil
  2. Diziyi ben de severek izlemiştim :D So Ji Sub süper ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde çok nadir bir oyuncuyu severim.
      Nasıl desem oyunculuğu iyi olabilir ancak yine bir bağ kuramam ancak So Ji Sub o kadar iyi bir oyuncu ki onu sevmemek mümkün mü !
      Oyunculuğunu çok beğendiğim oyunculardan biri :)

      Sil
  3. Avukatlığın külkedisi hihihii ne güzel tabir olmuş Esra! hele kaza olayına ne gerek var demiştim ama çift çok iyiydi, izletti izledik :))) Yan oyuncularda muazzamdı, kalemine sağlık!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fenom :)
      Avukatlığın külkedi olacağım diye gezindi ama prens ayakkabıyı giydireceğine çıkarttı :)
      Ve kimyaları öyle uyuyor ki bence evlensinler bile diyenlerimiz oldu çok yakıştırıyorum onları :)
      Yan oyunculuklarda çok iyidi hele Oh So jin karakterini sevdim ben :)

      Sil
  4. izleyeceğim bir milyonuncu dizi arasına girdi ki, şu an pek vaktim olmadığından kore dizilerinin de süresi animelere nazaran katçana uzun olduğundan bir türlü başlayamayıp, yaza erteliyorum. ^^
    bir nevi yaz güncelerime ekleniyor. bu dizi de yaz güncemin bir parçası olup çıktı. gifteki üçlüyü sevdim. dinamik karakterler dizilere renk getiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de dururumum aynı senin ki gibi, dün quiz vardı bugünde bu yazım daha önceden taslaklarda duruyordu ondan biraz toparladım öyle yayınladım .
      Yaz güncellerim o kadar çok ki hangi birinden başlayacağım bilemiyorum :(
      Beyza'yı Kore dizilerine tekrardan döndürdüm o yüzden hangisinden başlayacığım konusunda o kadar da ikilemlere kalmayacağımdır :)
      Biran önce yaz gelsin diyenlerdenim :)

      Sil
  5. Favori dizim :) Ellerinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)
      Böyle renkli bir diziyi yazmamak ayıp olurdu .

      Sil
  6. cheese in the trap'ten sona bunu izlicaaam :)

    YanıtlaSil
  7. Ben daha Cheese un the trap izlemedim
    Bende onu izleyeceğim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Another Miss Oh konusu ve yorumum