Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

                 Cheese İn The Trap  


Hong Seul ,tipik bir üniversite öğrencisidir ,
maddi durumu  iyi olmadığı için 
part time işlerde çalışmaktadır.
Okulun 1 numaralı gözdesi Yoo Jung adında herkesin iyi niyetli ,harika erkek tanımına uyan ,kızların peşinde koştuğu biridir.
Ancak Hong Seul onun göründüğü gibi biri olmadığını biliyordur .
Yoo Jung onu kendi dünyasına doğru çekmeye başlar peki Hong Seul'un başına neler gelecek dersiniz ?

               İşte dizimizin çiftleri 
              Hong Seul ve Yoo Jung 

Okul nedeniyle yarım bıraktım bu diziyi bu yüzden arada kopukluklar yaşandım ve dizide herhangi bir taraf tutmadım 
Yoo Jung ve Beak İn Ho konusunda ancak bu çiftin ilişkisini çok beğendim...



Yoo  Jung 
* Park Hae
Jin seçmekte iyi yapmışlar .
Psikopat duruşu , o nasıl oyunculuktur be gerçekten gizemli karakter olmak ona yakışmış .
Dizi renkli kılan zaten onun gizemli yanı :)


Hong Seul 
* Başrol kızımız biraz tuhaf , işi gücü çalışıp işsiz kalmak istemeyen tipik üniversiteli genç , oyunculuğunu sevdim.
Ancak neden bu kadar abartıldı anlamadım yani herkes oyunculuğu harika falan diye herkes  dilinde düşürmedi  bu kızı .
Niye bu kadar abartıldı ki ?



Beak İn Ho 
*Dizimizin ikinci oğlanı .
Seo Kang Joon seni ne zaman başrollerde göreceğim ben :(
Nasıl desem 2. Oğlan olduğunu kabul edemedim daha çok  komik diziyi renk katan bir yan rol gibiydi.



Ve  Favorim "Beak İn Ha 
*Kore dizilerinin sevilemeyen ikinci kızlarını genelde çok seviyorum ya bazıları çok çatlak oluyor bazıları çok kurnaz benim sevilmeyen kötü kız karakterlere sempatim var bu kıza hiç sinir olmadım o nasıl oyunculuktur ya size de sevimli gelmiyor mu ?
Nedense genelde yorumlarda bu kıza hep kötü yorumlar yapmışlar .
Burayı İn Ha gifleriyle doldurmak istiyorum ama yapmayacağım.
İn Ha 💜


Eun Teak ve Bo ra 
*İlla her Kore dizisinde olur böyle sempatik çiftler .
Yan rollerde genelde başroldeki kızın en yakın arkadaşlarıdırlar .
Eun Teak ve Bo ra çiftini başka bir dizide başrollerde görebilsek ne kadar iyi olurdu  ya :)

Yorumum :
Şu öncelikle belirtmeliyim ki bir lise öğrencisi olmama rağmen ben Kore yapımı okul  ve gençlik dizilerini sevmiyorum yani izliyorum ancak harikaydı dediğim bir, iki Kore yapımı gençlik dizisi var .
Cheese in the trap 
güzeldi ,iyidi de neden bu kadar abartıldı herkes harika çok güzel falan dedi .
Ya tamam 5. Bölümünden sonra okul nedeniyle yarım bırakmış olabilirim ancak daha sonra yazın izledim ve bitirdim diziyi ama yine de harika değildi .
Belki okul dizilerini sevmediğimdendir .
İyi bir dizi ancak abartıldığı kadar değil tavsiye ederim .


Lee Sung Kyung yani Beak İn Ha ile size veda ediyorum bir daha ki yazımda görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. Ben de dizilerin abartılmasını doğru bulmuyorum ama bu dizi diğer gençlik lise dizilerinden farklıydı çünkü bir psikolojik vaka işleniyordu(en azından işlenmeye çalışılıyordu) Belki 5te kaldığından öyle hissetmişsindir diycem am devamı da pek farklı değildi O.o bilemiyorum. Dizileri bırakmadan önce izlediğim son kore dizisi (dizilerinden biri)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rana :)
      5. Bölümden sonra devam ettim yazın ve diziyi bitirdim ancak okul zamanı ara verdim o yüzden mi harika bulmadım bilmiyorum .
      Ama neden herkes öyle dedi ki ben yine İn Ha ya bayıldım .
      İn Ha karakterini seviyorum ya

      Sil
  2. Ben bu diziyi izleyecektim sonra baktım seo kang jun ikinci adam dedim , yok anam ben bunu kaldıramam. Zaten herkes dizi bittikten sonra sonu çok kötü dedi bende izlemedim .Başrol kızın burada izlemesem de bir kaç filmini izlemiştim ve oyunculuğunu çok beğenmiştim. Ben de liseli olmama rağmen okul dizilerini sevmiyorum , küçüklükten beri izlediğimden beri izlediğim için olabilir .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba benimde o yüzden :)
      Ama bir çoğu okul dizisine gore daha iyiydi severdim diye düşünüyorum Yoo Jung karakteri dikkatini çeker belki ancak Seo Kang Joon çok sempatikti o yüzden kaldıramayabilirsin de yine tavsiye ederim.

      Sil
  3. Nerelere gidem, seo kang jun'u sempatik mi yapmışlar. Listelerim o kadar dolu ki bir de internetsiz kalıcam artık tatilden sonraya kaldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha :)
      Daha sonra bir bakarsın ne olacak .
      Ben yetişemiyorum bu kore dizilerine araya bir iki kore dizisi sıkıştırdım zaten eskisi gibi tat vermiyor da kore dizileri bana :)
      Boşver benim de izleyemediğim çok dizi var okul zamanı izleriz ne olacak :)

      Sil
  4. Finali yüzünden çöpe attığım bir dizi.. Valla Seo Kang Joon olmasa yüzüne bile bakmazdım dizinin ki sonlara doğru senarist hep onu ön plana çıkardı zaten. Ayrıca ben şuan School 2015i izliyorum da bu Eun Taek bizim Han Yi An ya :D Ben çok seviyorum bu oğlanı bak sen farkında olmadan izliyomuşum kkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unni :)
      Valla ben okul zamanı school 2015 bakmıstım ve ilk bölümlerde çok sıkılmıştım galiba okul dizilerini sevmediğim için .
      Yi An ben sarı kafa adı şuan aklıma gelmeyen Eun Bi 'te aşık diğer oğlanı çok sempatik bulduydum .
      Ben Eun Teak daha çok sevdim Yi An karakterine göre keşke başka bir dizi de başrollerde Eun Teak benzer bir rolde oynasa çok güzel olurdu :)

      Sil
  5. School 2015 okul dizisi ve gizem sevenler için on numara bi dizi (yani benim için :D) sarı kafa tae kwang namıdiğer sungjae oluyo şekerim evet çok tatlı kendisi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unni :)
      Tae Kwang çok şeker ya sarı civciv
      Ancak işte okul dizileriyle aram pek iyi değil ya hepimizin zevki farklı işte .
      Senin yazılarını çok özledim ya yeni yazılarını canı gönülden bekliyorum :)

      Sil
  6. Uzun zamandır Kore dizisi izlemedim -en azından bana göre uzun- Kız şeker görünüyor, umarım dizide de öyledir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt salıncak :)
      Eğer okul dizilerini seviyorsan bunu çok beğenebilirsin :)
      Kızlarda zaten çok şeker erkeklerde öyle tam gençlik dizisi

      Sil
  7. yeni yazım school 2015 ile alakalı olacak desem hayal kırıklığına uğramazsın değil mi? Seni seviyorum tatlım! :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumi Yum :)
      Ne hayal kırıklığına uğraması ya ben senin dizi film tanıtımlarını çok seviyorum ce zaten seni secretly greatly filmiyle tanıdım .
      Okul dizilerine olan önyargımı kırar belki de o yüzden school 2015 yazını iple çekiyorum :)

      Sil
  8. ben bunuuu bayıla bayıla izledim yaa. oyuncular da konu da hepsini sevdim. okul dizilerine de bayılıyooom amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :)
      Ben sevmiyorum ama arkadaş çevrem bu dizileri izliyor ve konuşurken bu dizilerden bahsedince ezilip büzülüp arada kaynamak istemiyorum yani hem okul dizilerine şans veriyorum ben ;)

      Sil
  9. Paylaşım için teşekkürler.Keyifli seyirler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol adaşım :)
      Yaz gelmişken böyle arada diziler izlemek keyifli oluyor :)
      Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Bölümleri PC'ye indirdim.izlediğim zaman geri dönerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur tozu :)
      Yaz geldi rahat ettik :)
      Bende yeni dizi arayışlarına girdim tavsiye edebileceğini diziler var mı ?
      Türü fark etmez :)

      Sil
  11. sense8
    black orphan
    because it's the first time
    school days (anime)
    bones
    once upon a time
    one more happy ending
    shoku gei no souma
    akagani no shirayuki hime.

    (bi bak bunlara seversin belkii)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep sen tavsiye edersinde ben izlemez miyim 😀
      Sense8 okul zamanı çok karşıma çıktı izlemekte kararsızdım onu izleyeceğim o zaman ;)

      Black Orphan 'ı bilmiyordum konuda listeme aldım.

      Because it's the firts time kore mini dizisi vardı o dimi bu izleyecektim ama unutmuştum onu izlerim artık.

      School Days izledim .
      O çocuğa oh oldu sonunda .

      Bones ve once upon a time yi bilmiyordum listeme aldım.

      One Kore happy ending listemdeydi zaten izlerim artık .
      Shoku geri no souma bunu da listeye aldım.

      Akagani no shirayuki hime yi zaten izleme listemdeydi kızıl saçlı kızcağız başına gelenler :)

      Sil
  12. Kim go eun diğer yapımlarını da izledim.Oyunculuğu gerçekten hoşuma gitti.Aslında finali düzgün yapılsa idi benim açımdan sevdiğim diziler arasında yer alırdı.Amma velakin sadece kim go eun'u tanıdığım için sevindim başka hiç bir artı yanı yoktu...He izlerken ayıldım bayıldım ama sonu ile fos oluverdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir diziydi ya sevdim zaten ama çok abarttılar .
      Kim go eun oyunculuğunu beğendim.
      Benim için tek artısı izlerken yüzünde tebessüm bırakmasıydı :)

      Sil
  13. heey bak senin gugıl plas foton çok tatlıydııı. ilerde yine koy onu olar mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük kızımı diyorsan o benim kız kardeşim evin küçüğü bir dahakine yeni resmini koyarım .

      Sil
  14. kore dizileri ülkemizde bir anda patladı güzeller ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir anda patlaması 2000lerin başından beri var aslında TRT 1 de yayınlanıyordu belki bilirsin Türk dizileri hep aynı olduğu için insanlar yeni diziler arayışına girdi Korelilerde reklamını iyi yapıyor ondan Kore dizi severler çoğaldı da çoğaldı

      Sil
  15. :) üç kardeş misiniz siiiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru bilsin Deep 3 kardeşiz en büyükleri benim daha sonra 2 yaş küçük erkek kardeşim ve benden 7 yaş küçük kız kardeşim en büyükleri benim yani :(
      Büyük olmak çok zor ancak böyle sözümü dinleyen uslu kardeşlerim olduğu için çok şanslıyım :))

      Sil
  16. fotoda gördüğüm en küçük kardeşini öp ısır benim için amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için öptüm :)
      O da bana ninni okunmaya başladı eee diye :)
      Oyuncak bebeğine yemek yediriyor şimdi birazdan uyutur bebeğini :)
      Küçük olmak çok güzel en iyisi ben google plus a yeni resmini koyayım onun :)

      Sil
  17. ben de çok istedim almanya ama olmadı off. bu top gerçekten de çok yuvarlak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene Mesut'un elinde kupayı görmek istiyordum be içimde kaldı
      :(
      Artık başka maçlara bakcaz

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Okul dizilerini ,gençlik dizilerini sevenlerin en sevdiklerin arasında bende sevdim ancak o kadar harikaydı diyemem :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Another Miss Oh konusu ve yorumum