Another Miss Oh konusu ve yorumum

Merhabalar nasılsız ?
İdare eder benim durumunda. 
2 hafta kursa gittim sonra ver elini sahil derken fındık toplama zamanı geldi ve bende kendi dershane paramı çıkarmak için kendi fındık tarlamızda çalışmaya karar verdim .(Uzun hikaye ben direkt konumuna geçeyim en iyisi)
2-3 hafta önce izledim bu diziyi maalesef ki yorgunluktan bir türlü yazmak içimden gelmedi.


           ~ Another  Miss Oh ~
 Bizim Oh Hae Young sıradan tipik bir öğrencidir  ve sınıfında onunla aynı ismi taşıyan bütün okuldaki herkesin hayran olduğu , zeki ve güzel Oh Hae Young vardır.
Bu yüzden sürekli karşılaştırılmış ve ezik muamelesi görmüştür.
Şimdilerde ise 32 yaşında nişanlısı Han Tea Jin ile evlilik hayalleri kurmaktadır.
Tam evlenecekleri bir gün  öncesinden Han Tea Jin Bizim Oh Hae Young'un seni yemek yerken görmeye dayanamıyorum demesiyle terk edilmiştir.
Hayatı mahvolan Bizim Hae Young ,Han Tea Jin'den kendisinden ayrılanın kendisi olduğunu söylemesi için rica eder  .
Hayatı mahvolan Bizim Hae Young'un karşısına Park Do Kyung adında bir Ses yönetmeni çıkar ancak Park Do Kyung aslında güzel Hae Young'un eski nişanlısıdır ve o da Güzel Hae Young tarafından terk edilmiştir.
Ve Do Kyung daha bizim Hae Young ile karşılamadan sürekli onunla ilgili vizyonlar görüyordur .
Peki bu  kalpleri parçalanmış ikili birbirinin yaralarını sarabilecekler mi ?



 İşte başrol ciftlerimiz 
~Bizim Oh hae Young ve Park Do Young ~
1.Uyumlu bir çiftlerdi .
2. İkisinin de kalbi yaralıydı.
3. Kızın ailesi çok çılgın ve eğlenceliydiler.
4.Park Do Young ablası ve erkek kardeşi çok kafa dengiydiler .
Bütün bunların yanında 
1. Kızın bazen hareketlerini abartılı buldum .
Saçma sapan tepkilere giriyordu ya .


1.Gerçek hayatta başıma gelse Han Tea Jin'i seçerdim ama dizide Park Do Young tutuyordum çünkü 2. Oğlana gerektiği kadar yer vermemişlerdir çok silikti.

Dizinin 2. Kadınıda sevdim yani iyi
 kızdı.

Kızın ailesi ayrı komiklerdi.

Park Do Kyung'un kankası Ji Sang .


Nuna ve Ji Sang ikilisi Sevmiştim 

bu arada ancak Park Hun ve o pembe saçlı kızla ilişkisini pek beğenmedim.

#YORUMUM #
Diziyi sevdim güzeldi ancak beğenmediğim noktalar vardı.
Mesela Park Do Kyung'un ablası alkoliklikte zirve yapmıştı.
Nasıl alkolü bırakmayı başardı tamamen .
Sonunda
 Nuna 'nın başına gelen ...
Han Tae Jin'e üzüldüm.
Ama buna rağmen sevdim .
Tavsiye ederim .



Bir dahaki yazımda görüşmek üzere :)





Yorumlar


  1. Kadına bak. Yemek yapmak sanatsa, yemek yemek o sanatın ötesidir! Yemek yemeyi seven birisi olarak direk, 'hoha, bunun için adam mı bırakılır.' diye söylenmiştim. Gifler ayrı şirin, bilhassa ailenin yer aldığı kareyi sevdim. Delidolu karakterler her daim renk katıyor. Fındık toplama deyince şaşırdım, biraz da heveslendim. Şehir ortamında büyüdüğümden, ve okul hayatımda bile milletin köy, yeşillik, hasat falan dediği anlar aklımda direk olarak Alplerde ki Heidi canlandığından her daim merak etmiştim. Yorucu iş olsa gerek, ben olsam üstesinden gelemezdim. Yine de heves ettim bir an işte. Kolay gelsin sana Esra. Şahsen o uzun hikâyeyi bir ara dinlemek istesem de, seni de yormak istemediğimden ısrar etmem. Film oldukça şirine benziyor. Sanırım bu hafta içi blogger da ikinci görüşüm. İşaret değil de ne? İzleme listeme aldım bile. Sonunda Nuna ile Han Tae'nin başına ne gelenlere üzüldüğünü dile getirince. Başlarıne ne geldi diye bir merak oluştu. Biraz da bu merakıma yenik düştüm. Umarım işlerin senin için kolaylar. İyi geceler dilerim. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River :)
      Yorumun için çok teşekkür ederim.
      Alplerdeki Heidi mi ?
      Bizim fındık tarlamız yol kenarında , genelde dağlık alanda fındığı olanlar Düzceliler .
      Düzde 'de dağlar fındık dolu sebebi ise ormanı yakıp fındık dikiyor olmaları.
      Fındık toplamanın zor yanı sıcağın altında toplaması yoksa çok zor değil yani :)
      Diziye gelecek olursak çok şirin tatlı bir dizi severek izledim umarım beğenirsin .
      Bende Monster animesini izlemek istiyorum ama iste ...

      Sil
  2. heey iyi para kazanıyo musuuun bariiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedemle anlaşma yaptım iyi para alacağım inşallah ay sonunda

      Sil
  3. deme. hiç haberim yoktu ormanların fındık tarlaları yahut, başka bir şey için heba edildiğinden. üzüldüm şimdi. tabii herkes geçim sebebiyle bir işin ucundan tutması gerek, fakat yinede bunun ormanın yakılmasıyla neticelenmesine, elimde olmadan üzüldüm. :/
    yarın pazar kahvemle birlikte başlamayı düşünüyorum ki. hatta ön safa ilk bu diziyi aldım desem yeridir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River :)
      Daha yıllar önce dikmişler o dağdaki fındıklar 30-40 yasında o fındık ağaçları.
      Geçim derdi işte .
      Umarım keyif alarak izlersin :)

      Sil
  4. Aferin sana. Fındığı da yaz bence güzel konu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur yağar :)
      Ay aslında yazmayı düşünmüyordum ama madem öyle dedin şu fındık toplama isim bitsinde yazayım :)

      Sil
  5. son yazımı okusanaa bi de seni mimlediiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :)
      Çok teşekkür ederim hemencicik yapmaya çalışacağım yani inşallah diyelim :)

      Sil
  6. Kore dizilerinden hiç izleyemedim, zaman istiyor böyle şeyler... Yabancı yerli biliyorum ama. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi :)
      Bende çok izleyemiyorum ya su sıralar fındık işciyim 😅

      Sil
  7. Hahah çok tatlı anlatmışsın. Benimde çok sevdiğim bir dizi oldu ablayla Ji Sang'ın ilişkisi sonradan tatlıya bağlandı. Genel olarak bende çok bir çok sevmiştimm.

    Öpüyorum seni.
    Çok para kazan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem Kuklası :)
      Benimde favorim nunaydı .
      İnşallah çok para kazanabilirim :)

      Sil
  8. Şu Kore fenomeni nedir biri bana açıklar mı arkadaşlar :)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek ,
      Kore fenomeni diye bir kişi var kore ile alakalı paylaşımları yapan bir blog onumu soruyorsun ?
      Çok tatlı bir bloggerdır çok iyi dizi tanıtımları yapar aynı zamanda güzel kişisel yazıları vardır .
      Yemek tarifleri ile ilgili yazılar yazar.
      Kore fenomeni tanım olarak soruyorsan bence kore fanlığının bir tık üstüdür artık kore hakkı da her şeyi bilir mesela bir dizi hakkında olacakları önceden tahmin eder yani ...
      Bana göre öyle fanlıktan farklı ...

      Sil
  9. Bu dizi her yerde karşıma çıkıyor ama bana fazla dram var gibi geldi . İzlermiyim bilmiyorum . Fındık toplamaya çok özenmişimdir , fındığa doyamam , ıspartada yazın elma ve kiraz toplanıyor bu sıralar , dedem tarla ile ilgilenmediği için biz yapmıyoruz ama herkes topluyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha :)
      Dizi bence dram değil hatta hiç dram değil hiç ağlamadım yani çok sulu gözümdür normalde ama çok komik ve eğlenceliydi şans vermelisin bu diziye ...
      Isparta güzel yer ya tanıdık arkadaş varda oradan biliyorum bende .
      Kiraz mı ?
      Ay çok severim ben ya kirazı bizimde kiraz ağacımız vardı mayısta olurdu kiraz öyle hatırlıyorum .( babam 2 sene önce kesti ağacı )
      Yoksa yılda iki defa mı verim veriyor kiraz ?
      Kusura bakma bu konuda çok cahilim ...

      Sil
  10. Dram yok mu ? Kandırıldım o zaman ben :D Ispartaya geldin mi ? Asıl cahil benmişim , hahaha, annem haziran da topluyorlar dedi , ama temmuzda da topluyor olabilirler bilmiyorum . Anneannemlerin komşuları bahçeye gidiyor biz ordayken, ben ona göre bu sonuca varmıştım ben .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Isparta'ya gitmedim tanıdığım arkadaş var da Ispartalı ama bizim burada yaşıyor .
      Ondan biliyorum biraz iste Isparta'yı babamla zaten hep mayıs sonu toplardık biz kirazı .

      Sil
  11. evet istanbulda da yağmur var. ya fındık işini yaz bi ara yaaa iyi dinlenebilirseen :) gündelik mi alıyoon dedendeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :)
      Maalesef fındık bitince birde eğer birgün tarlaya gitmemezlik yaparsam 0 TL alacagim vermeyecekmiş.
      Evet taşlarda duruyor fındık içşiyim vol 1 diye aynı sekil de Beyza'yı da ayartırsam o da vol 2 sini yazacak.
      O da fındık içsini 😀😀

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Deep :)
      Çok çeltitiyorlar bana hele babam basımda müdür tabi şu fındık bitsin uzun , uzun anlatacağım .

      Sil
  13. Diziyi izlemek geldi içimden, sizi yeni kesfettim artık takibimdesiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde benim takibimdesiniz artık o zaman :)
      Bloğunza uğradım bu arada :)

      Sil
  14. heeey fımdıkçı gelmiiş ben de gakuen alice izliyom çok sevdiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :)
      Fındıkçı mı :D
      Yomiyeciyim ben yomiyeci :)
      Beğenmene sevindim Deep :)
      Çok şeker bir anime ya :)

      Sil
  15. Çok fazla spoi yememek için hepsini okuyaamadım.Ama elinize sağlık , indirmiştim. İzlerim inşallah bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma ;)
      Ben yazılarını spoisiz yazıyorum.
      Bundan sonra dizi yazılarınımı gönül rahatlığıyla oku derim ben sana 😊😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi