Healer konusu / Aynadaki iki hayaletten daha yakın değiliz


Evet sonunda izledim.
İlk bölümlerde sıkılıp bırakmıştım , yoğun izle isteği üzerine sonun izledim diye bilmek için...
Bir çoğu blogger bu diziyi tanıttı bende eğlenceli bir yazı yazmak istedim.
Bu diziyle ilgili ne zamandır Kore dizisi yazısı yazmamışımda içimde kaldı ondan ( inşallah yazından keyif alırsınız.

"Benim gözümde her insan aynı tüm bu benzer insanlar arasında o bir şekilde farklı ."

"Daha sonra bir kaosa dönüşürse , hepimize gelen kasırgaya , 
Çatlağı gör ve pencereden uzaklaş.
Kendini belli etme ve zamanı söyle "


İtiraf ediyorum the fray say when şarkısından, YouTube denk geldiğim bir healer klibini vardı klibin müziği say when çok uyumlu olmuştur şarkıya klip o yüzden bu diziyi daha da merak saldım.




Bu Young Shin saf mı demeden edemedim.
Tamam Healer yüzünü görmemiş olabilirsiniz ancak ses az da olsa bir iki kelime etti sesinden  de anlayamıyor mu?
Onu geçtim hep başına bir şey geldiğinde ortaya çıkıyor ve yardımcı Bong Soo kayboluyor .
Belki Bong Soo korkuyorum kacıyorum gibi şeyler söyleyebilir ama yine de insan şüphelenir yani ...
Bu arada saçının bu halini sevdim Young Shin karakterine uymuş .


Healer
Ancak...Geçmişteki gizli bir gerçek ortaya çıkar ve bu aşk tehlikeli olmaya başlar.
Belli mi olur  tam o anda belki de Healer dizinde kapınızı çalar :)
Healer Türkiye gelecek benim kapımı çalcak 
Bırak bu hayal kurmalarını Züleyha !
Çok cool bir karakterdi birde Bong Soo gibi davranması kalplerimizi fethetti desem yalan olmaz dimi :)



Kim Moon Ho
Ya Yoo ji Tea niye yeni bir 
dizide rol almıyorsun ?
Ve de polisiye bir dizi olursa sevinirim:)
Dizide muhabir Kim Moon Ho rolünü gayet iyi oynadı :)
Kim Hyo Jin yengeyede selamlar ( ya bir de sanarsınız kendisiyle konuşuyorum )
Kendisi pek dizi çekmeyen biri daha çok film çekiyor ve Kim Hyo jin ile evli 2011 evlenmiş ve 2014 te oğulları olmuş  yani evli çocuklu bir adam bir oppa kısmeti daha kapanmış oldu;)

Ajumma
Healer olmazsa olmazı .
Bu kadın her rolün altından nasıl bu kadar iyi kalkıyor tabi
 Kim Mi Kyung 'dan bahsediyorum :)
Hacker Ajumma'mızın hikâyesinde yürekleri burktu :(
The Heirs 'te zaten hayran kalmıştım bu diziyle çok daha sevdim ;)


Konusuna da değineyim :)

Healer, gizli bir kuryedir .
Kimse onun kim olduğunu bilmez çünkü kendini hep gizler ve kimin için çalıştığınıda bilmez .
Bir gün yeni bir görev gelir Cha Young Shin DNA'sını almak .
Diğer görev ise mesleğini , öz geçmişini öğrenmek.
Ve son olarak da gerçekten en büyük hayalinin ne olduğu ancak daha önce çalıştığı kişi ona iftra atar ve işler değişir artık o bir katil damgasını yemiştir.



 Daha önceden çalıştığı kişini kim olduğunu bulur ve evine gizlice girer evde bir fotoğraf bulur fotoğrafta babası ve arkadaşlarının resmi vardır aynı zamanda daha önceden çalıştığı kişinin ona tuzak kurmak için 
Cha Young Shin ile bilgi topladığını düşünüyordur bu yüzden de Cha Young Shin yakın olmak için onun yardımcısı olur ancak bu onun bilmediği şeylerin öğrenmesine bir adım daha yaklaştır .
Peki Healer'ın bilmediği şeyler aslında ne ?
Ve ona nelere mal olacak ?

#Yorumum#
İlk bölümlerde sıkılmıştım ve bırakmıştım.Yoğun istek üzerine izledim , dizinin ortasına 
doğru daha da sinir oldum istemediğim şeyler oldu ama devam ettim .
Yani güzel bir diziydi arada dizinin temposu yavaşlasa da iyisi.
Bana tavsiye eden herkese teşekkür ederim.



Bu sahnede aklımdan geçen 
"Aynadaki iki hayaletten daha yakın değiliz".
Gece gece müzik dinlemek galiba zararlı :)

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere umarım yazımı beğenmişsinizdir :)


Yorumlar

  1. benim geçen sezon ennn beğendiğim dizi bu olmuştu! hala da bi yazısını görünce ah çektim. ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  2. Bende izledim bunu :) Ajumma çok iyiydi.Favorim oydu.Ayrıca dövüş sahneleri çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  3. Yorumun için teşekkür ederim :)
    Bende sevdim güzel diziydi hele Healer der susarım o ne cooldu ya hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  4. Ben izlemedim bu diziyi ama senin kadar sabırlı değilim sanırım başlamasam daha iyi :)

    YanıtlaSil
  5. O kadar kişi tavsiye etti ki başladım .
    Bence bir izle benim sevdiğim dizi zevkin biraz farklı yoksa eminim sen çok seveceksindir .
    Çok sevdiğim sahneler oldu dizide sende bir bak bence

    YanıtlaSil
  6. nen çok sevdim bunu. şimdi cheese in the trap izliyom onu da çok sevdim. sırada oh my venüs ve please come back sister var ama bu kore dizilerine yetişmek olanaksız yaa :)

    YanıtlaSil
  7. cheese in trapteki oğlan evet gizemli yaa iyi mi kötü mi belli değil işteee :)

    YanıtlaSil
  8. Bende sevdim healer ,
    Çok aksiyon dolu diziydi .
    Cheese in the trapda güzel gidiyor ,
    Cheese in the trap bitirip Remember You ya başlayacağım liste dolu yani , yetisemiyorum bu Kore dizlerine

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş