30 Gün Şarkı Meydan Okuması Vol 2

                 


                    Herkese merhaba ?
                            Nasılsınız ?
Bugün  yine geçen yapmış olduğum mimin devamını yapmaya karar verdim .

11.Aşk hakkında bir şarkı ?
Nedense ilk bu şarkı aklıma geldi.


12.Dinlemeye utandığın şarkı? 


Bu yıla kadar dinlememiştim.
Türkiye de biliyorsunuz daha önceki yıl popüler oldu .
Tunuslu arkadaşım ilk dinletmişti hatta bana çevirmişti.
Aslında şarkıda çocuk şiddetinden bahsetmekte.
Zaten şarkıyı söylen kişi yani Balti şiddete ve teröre karşı şarkılar söylemekte ...
İnsan yanında dinlemeye utandığım bir şarkı .

13.Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı ?

Hani kimseyle paylaşmak istemediğiniz şarkı olur ya .
İşte o şarkı bu benim için .
Zaten bu şarkıyı daha bilen birine denk gelmedim .
Bu yazıyla istemeyerekten paylaşmış oldum.

14.Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı ?
Yine Tunuslu arkadaşım sayesinde öğrendiğim bir şarkı.

Büyük ihtimal 90'lılarda yaşamış insanlar bu şarkıyı bilecektir .
Çünkü Türkiye'de 90'larda popülermiş bu şarkı.
Şarkıyı söyleyen sanatçı Cezayirli şarkının bir kısmı Fransızca bir kısmı Arapça .
Oda arkadaşlarımdan ötürü Arapça kısmını anlıyorum.

15.film soundtrackinden bir şarkı ?


 2 yıl önce Deep sayesinde 
izlemiştim bu film.

16.Adını sevdiğin bir şarkı ?
Yasmin Levy - La Alegria

 

17.17 Yaşında olmak hakkında bir şarkı ?


Bu soruyu biraz düşündüm .
2 yıl önce 17 yaşındaydım .
Üniversite sınavına hazırlandığım o stresli zamanlar kendimi rahatlatmak için dinlerdim bu şarkıyı o yüzden benim için 17 hakkında olmak ilgili şarkı budur .

18.Sana birini hatırlatan bir şarkı 
Yine çok sevdiğim sürekli dinlediğim bir şarkı .
Yaklaşık 1.5 yıldır  aralıksız dinlerim ve hep bana birini hatırlatır .


19.Öfkeli olmak hakkında bir şarkı ?



Neden aklıma şarkı geldi bilmiyorum ama kızgınken dinlediğim bir şarkı .

20.Adı akronim olan bir şarkı ?
Açıkçası bu soru beni biraz zorladı .
Youtube'de önceden dinlediğim şarkıları tek tek gözden geçirdim ve sonunda buldum.


Tekrat Görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın. 







Yorumlar

  1. Paylaşmak istemeyipte paylaştığın şarkı güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. Müzikler çok güzel beğendim. daha önce hiç dinlememiştim paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım .
      Beğenmene sevindim .

      Sil
  3. birini seçmek istedim de, öyle güzelleri var ki kararsız kaldım. evgeny grinko sanırım benim için en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu liste de favorim laykoon şarkısı .
      Evgeny de çok iyi hep dinlerim.

      Sil
  4. Hepside birbirinden güzel parçalar. Bazılarını hiç dinlememiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayemde dinlemiş oldunuz.
      Yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  5. oldukça renkli bir liste :) var bilmediklerim saooool :) şarkı önerileri en sevdiğim şey yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim .
      Hatta şu an düşünüyorum acaba müzik mi önerisi yapsak arada 🤔

      Sil
  6. Şarkılarla benim çok aram yok ama bu meydan okumaları seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severim şarkı dinlemeyi .
      Çok hoş ya meydan okuma isterseniz sizde yapın.

      Sil
  7. şu anda monarch 3 izliyom, çok güzel dizi yaa :) lıfe of married de çok heycanlı yaa meraktan öldürüyo :) bu haftasonu bir de when the love blooms, bi bakarsın ona daa :) kız krala inanmıyooo, he ya he evet tabii paralel evrenden geldin he ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. When the love blooms bak onu bilmiyordum.
      Şu an iki dizi izliyorum .
      Biri eternal monarch
      Ikicisi De Dark bakalim şimdilik bunlar dediklerine de bakarım.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş