Nostalji : Harry Potter Serisi vol 1

Merhaba 


Herkesin Harry Potter serisini okumasa da filmini izlediğini düşünüyorum .
Bu seriyle ilgili çok şey yazıldı çizildi .
Bende dün ilk kitabını tekrar okuyup filmini ardından izledikten sonra bir nostalji yazısı yazmaya karar verdim.
Yine okumayan veya izlemeyen vardır diye kısa bir tanıtım .


Harry Potter ,Anne babasını kaybetmiş ve  zayıf kemikli yapılı ve bir o kadar agresif teyzesi , siyah bıyıklı şişman ve Harry'den bir o kadar nefret eden eniştesi ve onların oğlu olan sarı saçlı  pembe yüzlü Dudley ile yaşamını sürmektedir.
Dudley her  türlü  işgencesini Harry üzerinde denemektedir .
Harry bir gün hiç heklemediği bir an da Hogwarts Cadılik be Büyücülük  Okulu'ndan mektup alır. 

Harry Potter ve Felsefe Taşı filmi genel anlamda kitabı iyi yansıtmış  ama tabi eksikler yanlışlar var bunlar göze batmıyor  değil ama yine de başarılı  bir şekilde yansıtmışlar .
Biraz nostalji yapalım ...

Dumbledore'un Harry teyzesine bıraktığı sahne.

Harry ve Ron'un tanışma sahnesi.

Harry Potter 'ın GRYFFINDOR
Seçildiği sahne .

Olmazsa olmaz kulelerin hayaletleri.
Gryffindor Hayaleti Neredeyse Kafasız Nick 

Iksir dersi hocası Snape .
Hep gözü Karanlık Sanatlar hocası olmaktır .
Harry 'den de haz  etmez.

Süpürge uçurmaya çalışırkene.


 ve snitch yuttu sahne.


Kelid Aynası hatırlayanlar 😊
Ayna en derinliklerimiz de yatan arzularımızi göşteriyordu hani.


Ve tabi favorim görünmezlik peleri 


Şu görünmezlik peleri bir olaydı biz de .


Kötü adamımızı koyup nostaljime son veriyorum .


Görüşmek üzere 




Yorumlar

  1. Filmini izleyecem diyorum bir türlü fırsatım olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha zaman var başlarsin cnm .
      Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  2. Evet Ron'un yanakları sıkılası benim favorim ama Fred ve George ikizleri

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim seridir. Kitabını okudum. Filmlerini izledim.
    Mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin gibi hem kitaplarını okudum hem filmlerini izledim :)
      Tekrar başladım okumaya ,
      Ya ben uzun zamandir blogta yoktum( pek anlamıyorum )bu mail abonelik işini bilmiyorum ama benim bloğumda izleyiceler kismi var oradan takip edebilirsiniz .

      Sil
    2. İzlediğim çok blog olduğu için tek tek girip bakma şansım ve vaktim yok maalesef. Yeni yazı gelince mail geliyor bende müsait olunca gidip ziyaret edebiliyorum. Koyabilirseniz iyi olur. Olmazsa da can sağlığı:)

      Sil
    3. Valla nasıl koyulduğunu bilmiyorum .
      Bilsem dediğinizi yapıcam ama işte ...
      Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
    4. O zaman yardımcı olalım. Blogger panelde yerleşim tıkla, sonra gadget ekle tıkla, oradan mail abonelik butonu ekle tıkla. yerleşime eklendiğinde bloğunun istediğin bir yerine taşı ve kaydet. Bu kadar:) Kolay gelsin.

      Sil
    5. Dediğinizi yaptım inşAllah olmuştur.

      Sil
  4. ah biricik yaa tabiii, hepsi tatlı kahramanlar da kitaplar da filmler de, hermione ve snape, çok severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favorim George ve Fred .
      Bayılıyorum ikizlere 😍😍

      Sil
  5. Özledim :)) Bazen seriyi benim de tekrar okuyasım geliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle tekrar , tekrar okuyasım geliyor .

      Sil
  6. Ben de birkaç hafta önce seyretmiştim Harry Potter ve Felsefe Taşı'nı. Tabii kaçıncı kez olduğunu bilmiyorum artık :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli bir seri kaç defa okudum , izledim bilmiyorum .
      Güzel bir seri...
      Siz de sevgiyle , neşeyle ve sağlıkla kalın .

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş