QUARANTİNA DAYS VOL 1241343

        KARANTİNA GÜNLÜKLERİ ...
               03.04.2020 
       
       


             MERHABA CANLARIM 
Yarın ders yok diye 11'lere kadar uyudum iyi mi !
Geç kalktığım için bereketsizsin diyen dedemin sözleri ardından evi toparlayıp , Deep 'in  İngilizce öğrenmek için tavsiye ettiği siteleri inceledim.
Sonra Easy Stories İn English uygulamasından hikaye dinledim size de tavsiye ederim , hem ücretsiz de .
Aslında bugün size çok pratik bir pizza tarifi verecektim .
Ancak ... Olay öğle saatlerinde yaşandı M.Y  korona virüs nedeniyle evde ekmek yoğuruyordu . Yoğurdu hamuru kızı E.Y açtırdığı o sırada küçük kızı B.Y ablasından aldığı tarifle hamuru süslüyordu annesi büyük kızı E.Y  sofrayı kur demişti ve birden yanık kokusu geldi .

Ekmek yanıyor sanmışlardı ancak  pizzanın altı yanmıştı .
Akşama doğru düzelip ders çalışacağım yere Yalla Yudo oynadım. 

Bizim kızma biladeri sanal hale getirmişler .
Arap menşalli bir oyun .Oyunda mikrofonda var.Arkadaşlarımla girip bir yandan sohbet ediyorum gecelere kadar uyuyamadım .Ve yine ders çalışamadım . Hep serserilik yaptım anlayacağınız .
04.04.2020 
Bugün matematik dersim vardı .
Alarmdan önce yattım çok geç yatmama rağmen .
Dün gece  arkadaşlarımla Yalla Yudo oynamaktan uyumadım.
Sabah erken kalkıp dersin ardından anneme yardım ettim malum dün gece sokağa çıkma yasağı bana da vurdu.
her şey 2000li olmamla başladı. 
1.Sınıfta ilk biz zorunlu el yazıya başladık bizden öncekiler düz yazıydı.
İlk TEOG 'a biz girdik.
İlk YKS 'ye biz girdik.
Şimdi 20 yaşına geldik ve dışarı çıkamıyoruz.

    (Bir adet 2000'li temsili)
Normalde de çıkmıyordum ama bazen mecbur kalabiliyoruz dışarı çıkmaya .
Neyse her zamanki gibi biraz İngilizce çalıştım .
Karantinanın en kötü yanı evde kalmak çünkü 2 kardeşim var ve beni hep sıkıyorlar .
bana hiç rahat vermiyorlar .öte yandan bir de ailesinden kilometrelerce uzakta olan insanlar var .
Çok yakın 2 Tunuslu arkadaşım şuan yurtta kalıyor Tunus hükümeti Türkiye'ye öğrencileri almak için bir uçak göndermiş ama bizimkiler kabul etmedi çünkü Havalimanında virüs kapabileceklerini ve karantinaya orada alınsalar bile genç oldukları için taşıyı olarak ailelerine ve çevrelerine bulaştırmaktan korkuyorlar.
Beni sıkan kardeşlerimde olsa en azından ailemleyim 18 aydır oğlunu göremeyen bir annenin çocuğuna gelme demek zorunda kalması çok üzücü .


Sonra kız kardeşim  "pasta yapalım "dedi canım da çektiydi .            
                  

Yine kolay yapılan bir tarif
muzlu piramit pasta malzemeler; 
1 paket puding 
3 su bardağı süt 
2 paket petibör bisküvi
2-3 muz 
Kremşantisi için ;
2 Paket kremşanti 
1 su bardağı süt 

Nasıl yaptım 
Bir bor cam aldım şeffaf bir jelatinle kapladım .
sonra yatay 6'lı dikey 3'lü sıralarla dizdim bisküvileri dizdim.
üstünü puding sürdüm 3. sıraya geldiğimde ortasını boş bırakıp muz koydum.
Ardından jelatinin 2 ucundan tutup piramit haline getirdim .Buzdolabına koydum ve kremşantini yapıp  onu da buzdolabına koydum.
ve piramitimin üstünü kremşantin sürüp muz koydum.Siz başka şeyler kayabirsiniz.

gece Gömülü Şamdamı okudum yarın o kitabıda inceleyeceğim.
her şey bu topraklarla başladı Filistin ...

 
O kadar güzel bir video ki hiç Filistin'i böyle hayal etmemiştim .
Keşke savaşlar olmasa ...
Hepinize tatlı rüyalar 


  






Yorumlar

  1. merhaba blogun çok hoşuma gitti benimkine göz atmak ister misin:)

    YanıtlaSil
  2. Yalla Yudo'yu merak ettim ben. Tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalla Yudo Arap menşalli bir oyun genel kullanıcılar Arap .
      3 Arkadaş bulup indirmen daha iyi olur .
      böylece kendi arkadaşlarınla konuşup bir yandan oynarsın

      Sil
    2. Ben bi' indireyim bakalım nasıl bir şeymiş. Mantığını kavrarsam arkadaşları davet ederim.

      Sil
    3. Basit zaten bildiğin kızma bilader .
      Mantığını kavrarsın .

      Sil
  3. Piramit pastaya bayılırım, afiyet olsun :)) Ben de geç yatıp geç kalkıyorum -dum, online dersler başlayacağı için kalkamayacağım gibi görünüyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken kalkmaya alışsak daha iyi olur ben hala alışamadım ve bu durumda günlerim verimsiz geçiyor.

      Sil
  4. Pizzayı severim yalnız etsiz olacak:)malum aşırı hayvan seviyorum. Pasta bu aralar benim de canım çekiyor:) afiyet olsun ve derslerinde, sınavlarında başarılar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler .
      valla benimde canım popeyes geçikiyor .
      El yapımı popeyes yapıcam.

      Sil
  5. Erken kalkmak her zaman iyidir. Her sabah 05:30 ayaktayım.
    Bu arada bloğuna mail abonelik eklersen daha rahat takip edebiliriz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla mail abonelik nasıl ekleniyor bilmiyorum .
      Erken kalkmayı öğrenicem mecbur .

      Sil
  6. erken kalkamıyorum çünkü yatmıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  8. Allah seni yaaa iyi güldüm yaa, pizzza vakası kiki :) muzlu piramit pasta müthiş olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mütişti ...
      Pizzamin yanmasına da çok üzülmüştüm.

      Sil
  9. Ben hep geç kalkıyorum yaa :D dün baktım sabah yedi olmuş artık uyumayım dedim ama evde zombi gibi gezdim çok kötüydüm bu gecede fazla uyudum artık sahura kadarda uyumam hiçbir manası olmayan bir şey yapmışım ahahahaha :D
    karantinada olmak sorun değil de herkesin evde olması sorun , kardeşlerimle birbirimizi boğmamıza çok az kaldı :D
    nessi gomes çok seviyorum ya , alıp seni başka yerlere götüren bir sesi var ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karantina sıkıntı değil.
      Sıkıntı kardeşlerimin beni rahat bırakmaması .
      Beni sinir ediyorlar .
      Her şeyimi karıştırıyorlar .
      Kısaca deli ediyorlar beni.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş