MİM: 30 Gün Şarkı yarışması Vol 1

MERHABA
Bugün size bir mimle gelmek istedim .
Enerji dolu bir mim olacak.

1.Bu ay keşfettiğin bir şarkı ?
Neredeyse zamanın çoğunu müzik dinleyerek geçiren biri olduğum için neredeyse her gün yeni şarkılar keşfediyorum.



Ama aklıma bu geldi
2.Seni tarif eden bir şarkı ?
.

3.İsminde yemek adı geçen şarkı?

Çocukken dinlerdim.
Kardeşim bu şarkının hikayesi olduğunu söylemişti.
Barış Manço sevdiği kadına sevdiğini söylemek istemiş ama çok heyecanlanmiş ordan geçen bir seyyar satıcı domates , biber ,patlıcan diye bağırmış ,heyecandan Barış Manço kadına domates , biber ,patlıcan demiş.
4.Tüm sözlerini bildiğin şarkı ?
Hüzünlüdür ama bayılırım.

5.Müzik zevkin olduğunu kanıtlayan şarkı?
Kazak Türkü  sanatçı Dimash Kudaibergenov'un muazzam sesine tanık olun.
Kendisi Tunuslu arkadaşım vasıtasıyla tanımıştım.Bu adamın seslendirdiği bir şarkıyı dinlemek müzik zevkim olduğu kanıtlar.



6.Adı küçük harflerle oluşan şarkı ?
Kafa dinlemek için dinlediğim şarkı.


7.Adı büyük harflerle oluşan şarkı ?
YUKNO grubu bütün şarkılarını büyük harfle paylaşır.
Genç Alman grubu onların en çok sevdiğim 2. şarkısı 

8.Hak ettiği değeri görememiş şarkı ?
Hak ettiği değeri göremeyen bir sürü şarkı var ama benim aklıma bu geldi.
Alim Qasımov'un tam olarak hak ettiği değeri gördüğünü düşünmüyorum.



9.Adı 3 kelimeden oluşan şarkı?
Ömer Balık'ın her şarkısı  kalite kokar .
En çok bu adamın şarkılarını dinliyorum.


10.Son dinlediğin şarkı ?
Dürüst olun demişler .
Dürüst olalım.


Açıkçası kolaylıkla cevapladığım bir mim oldu ama yazı kısa tutmak istiyorum .
Görüşürüz .



Yorumlar

  1. Domates Biber Patlıcan'ın bir hikâyesi olduğunu bilmiyordum. Acaba şehir efsanesi olabilir mi diye de aklıma gelmedi değil. Araştırmak lâzım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehir efsanesi olabilir.
      Bir araştırmak gerek.

      Sil
  2. ömer balık, alman grubu, saol yaa bilmiyodum :) dimash tüyler ürpertici yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sayemde öğrenmene sevindim.
      Hatta artık böyle bir müzik içeriği yapacağım.

      Sil
  3. Bu mim bayağı popüler oldu bloglar arasında. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sizde yapın yani yapmadıysanız.
      Çok eğlenceli.

      Sil
  4. Çoğunu bilmiyorum, dinleyeceğim sırayla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinle canım.
      Bende seninkileri dinledim sayende yeni şarkılar öğrendim.

      Sil
  5. Bende de o huy var .
    Benim sayemde keşfetmene memnun oldum.

    YanıtlaSil
  6. Teşekürler şarkılar için :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canim .
      BU arada bloğuna baktım çok hoş

      Sil
  7. Dimash süper gerçekten.
    Güzel bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım .
      Müsaitsen sen de yap bu mimi çok eğlenceli

      Sil
  8. Bende domates biber patlıcanın hikayesini galiba produceriydi - yada öyle bir şey - anlatıyordu bir tane belgeselde , Barış Manço şarkı yazmaya çalışıyormuş ama seyyar satıcı dikkatini dağıttığı için yazamıyormuş sonra bir anda sonra bir anda şarkıya ekleyi vermiş , domates biber patlıcanı :D yani hangisi gerçek bilemiyorum ama harika bir şarkı orası kesin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla senin senin dediğin de olabilir emin değilim.
      Çok güzel şarkı ,ara ar açar dinlerim.

      Sil
  9. Suyunu çıkarana kadar dinleme özelliği bende de var. :)

    YanıtlaSil
  10. Eğlenceli bir mim olmuş, yeni şarkılar keşfetmek için ideal. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil ben teşekkür ederim .
      Beğenmenize sevindim.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş