THE QUARANTİNE DAYS

22 NİSAN 2020
Herkese Merhaba
Gününüz nasıl geçiyor ?
Büyük ihtimal bu videodaki gibi geçiyor .


Şarkıyı söyleyenler tanıdık gelmiş olabilir.
Ya Lili'yi söyleyen ikili .
Şu sıralar evde olduğumdan dolayı bir türlü hayatıma düzene sokamamıştım.
Gece uyku tutmadığında sabah 9 da olan derslerime katılamıyordum.
Dün gece çok uyumaya çalıştığım halde saat 4 de kadar uyuyamadım.
sabah 9 'da ki derse yetiştim dinledim Allah'tan.
Sabah dersin ardından evi silip ,süpürdüm .
Daha sonra İngilizce pratiği yaptım .
Voscreen 'den İngilizce videolar izledim ve Madagaskar çizgi filmini İngilizce izledim.
    
             

MADAGASKAR 
Aslan Alex ,zebra Marty,zürafa Melman ve su aygırı Gloria dördü hayvanat bahçesinde yaşayan yakın arkadaştırlar.
Doğadan uzak olsalar da istedikleri yiyecekleri yiyebilen , rahat bir hayat sürmektedirler bir gün Zebra Marty hayvanat bahçesinden kaçmaya çalışan penguenlerle karşılaşır.
(Bu sahne gerçeğinde böyle komik değil .
Bence dublajlı hali daha güzel.)
Doğal ortamda yaşama düşüncesi kafasına yatar ve düşüncesini arkadaşlarına anlatır ancak arkadaşları bu fikre karşıdır .Daha sonradan penguenler yardımıyla hayvanat bahçesinden kaçar asıl amacı bir günlüğüne dışarı çıkıp hayvanat bahçesine geri dönmektir ancak umduğu gibi gitmez .
Arkadaşları onu bulmak için hayvanat bahçesinden kaçarlar ve bu durum halkın dikkatini çeker .
Bu olayın ardından yakalanıp 4 arkadaş bir gemiye bindirilip Afrika'ya doğru giderler .
Penguenler Antartika'ya gitmek istedikleri için gemiyi sabote ederler ve bizim  dört arkadaş soluğu Madagaskar'da alırlar .
Bakalım başlarına neler gelecek...


Madagaskar demişken çok severek Youtube'de takip ettiğim Coşkun Aral'ın Madagaskar hakkında videosunu şuraya bırakıyorum.

Bir çoğunuz Coşkun Aralı tanıyordur.
Kendisi eski savaş muhabiri  ben yaş itibariyle çok tanımıyordum Youtube'daki kanalı sayesinde  tanıdım .
Çok güzel içerikli ve eğlenceli videoları var.
Kendisiyle ilgili daha sonra bir yazı yazacağım ...
                   
Şu sıralar bir türlü başladığım kitapları bitiremiyordum ki kitaplığımı karıştırırken Harry Potter serisi gözüme ilişti yaklaşık 3 yıl önce Harry Potter serisini okumuştum.
Evde kalırken tekrardan bu seriye başlamaya karar verdim .
Harry Potter hep keyif almak için yavaş yavaş okurum.
Şu sıralar tekrar kitap okumaya başlamak için bir ısınma benim için Harry Potter serisi .
Bu biraz günce gibi oldu .
Yarın yine size böyle bir yazıyla geleceğim görüşmek dileğiyle...













Yorumlar

  1. Madagascar'ın oyunu vardı onu oynamıştım. Düşününce nostaljik gelen, değerli bir oyun benim için. Çizgi filmini izlemeye hiç fırsatım olmadı ama izleyeceğim. Yazı çok güzel, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim.
      Bahsettiğin oyunu hiç oynamadım.
      Çizgi filmi izlemelisin .
      Eğlencelidir.

      Sil
  2. Ben iş yapıyorum. Kitap okuyup Netflix izliyorum. Duolingo' dan İngilizce çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duolingo kız kardeşimin kullandığı uygulama .
      İngilizce öğrenme de çok iyi.
      Film izlemek iyi oluyor .
      Ben de İngilizce geliştirmek için izliyorum animasyon.

      Sil
  3. evet bazı filmlerin Türkçe dublajı daha güzel. Örneğin buz devri de Türkçe dublaj ile daha güzel. Animasyon izleyeceksem Türkçe dublaj izliyorum bende.
    Şarkı da güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buz devrini hem dublajlısını hem de ingilizce olarak izledim ve en iyisi dublaj hali.
      Şarkıyı beğenme sevindim .Şu sıralar hepimiz o şarkıdaki gibiyiz.

      Sil
  4. potter her zaman okunur izlenir yaa, yüzüklerin efendisi deee, madagaskar nefis nefis, çevirisi de komikmiş, what dedin gülüm :) otel transilvanya da öylee :) tatlı yapmadın herhalde mutfak fotisi yok hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı yapmadım.
      Potter her zaman okunabilecek bir seri.
      Çok akıcı .
      Yüzlüklerin efendisi erkek kardeşimin en sevdiği seri .
      Evde yüklerin efendisi serisi de var ama ben okumadım hala.
      otel transilvanyanın dublajlı halini izlemiştim .
      Çok komikti.

      Sil
  5. Ahahaha madagaskarı özledim , tevafuk bir kaç gün öne kardeşimle madagaskarı konuşuyorduk :D What dedin gülüüümm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizgi filmlerdeki dublajlar kraldır .
      Gerçek dildekiler bu kadar güldürmüyor insanı .

      Sil
  6. Bence de güzel bir gün olmuş :)) HP serisini tekrar okumak güzel seçim bence de, benim de okuyasım geliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası karantina da okunabilecek bir seri .
      Normal de tekrar okumayı hiç sevmem kitapları ama bu iyi oldu.
      Kafam dağıldı.

      Sil
  7. Kitap, film, puzzle ve yeni uğraş arayışları ile geçiyor. :)
    Corona sayesinde tekrardan blog yazmaya başladım, uzun bir süre ara vermiştim.
    Madagaskar benim de çok sevdiğim bir animasyon.
    Türkçe dublajlar diğer filmlerin aksine animasyonlarda daha başarılı. Hatta dediğin gibi orijinal dilinden daha komik geliyor. Başarılı iş çıkarıyorlar.
    Harry Potter'a gelince önümüzdeki hafta için ben de filmlerine tekrardan başlayacağım. Bu günlerde eskilere dönmek kafa dağıtmak için iyi geliyor sanırım, herkeste öyle bir arayış var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünüyoruz bende animasyonlarin dublajlıların daha başarlı olduğunu düşünüyorumm.
      Harry potter filmlerine de başlayın çoook güzeller izlenmelilerr tekrardan :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş