Mim: 30 Gün Şarkı Meydan Okuması vol 3


Merhaba


21.Gecenin 3' ünde dinlediğin bir şarkı ?



22. Adı uzun olan bir şarkı ?
Bir sana bir de bana,
bence çok uzun bir şarkı ismi ama bir o kadarda güzel bir şarkı.


23.Sahilde dinlenecek şarkı ?



24.Bütün gün aklına takılan şarkı ?
Anladığım kadarıyla Türkiye'de şu sıralar popüler dinleyicisi olan bir şarkı aklıma takılma nedeni şarkıdaki Ya Sidi  Türkçeye şarkıyı biraz farklı çevirmişler sanki
Sidi erkek hoca manasına da geliyor üniversitede Tunuslu arkadaşıma bana derslerde yardım etsin diye Sidi diye seslenirim.
Mısırlı biri söylediğini de düşünce en iyisi doğru bir şekilde çevirteyim arkadaşlarıma .


25.Farklı bir dilde şarkı?
Doğu ve Batı esintisini hissedeceksiniz.



26.Uyumana yardımcı olan bir şarkı ?


27.Şu an nasıl hissettiğini tarif eden şarkı ?


28,Eskiden nefret ettiğin ama şimdi sevdiğin bir şarkı ?
Diyeceksiniz Esra böyle şarkıdan nefret edilir mi !
Bana hep kızgın olduğum birini hatırlatırdı .
Ama kişiye kızgınlığım geçti .
Meğer bu güzel şarkıyı birine  kızgınlığımdan dolayı sevmiyormuşum.


29.Romantik bir buluşma da çalınacak bir şarkı ?
Hiç romantik biri değildir ya...


Bundan daha romantik olmam ya .
Bu da fazla kaçtı galiba.
30.Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı ?



    Benim için kolay ve eğlenceli bir mim oldu. 
     Bu mimi okuyan herkesi mimliyorum.
Görüşmek üzere ...
vol1
vol 2

Yorumlar

  1. oleey saool. tunuslu da senin yazıların kahramanı artık alıştık hihihi :) sidi yi de öğrendiik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep şu virüs biterse yazın oda arkadaşlarım yanıma gelecek .
      Oda arkadaşlarımın somalili olduğundan söz etmiştim sana .
      Birlikte oda arkadaslarimla bizim buradaki çilek festivaline gideceğiz .
      Konserler ...
      Plajlar ...
      Yeni kahramlar eklenecek yazıma

      Sil
    2. ne güzel olur hadi işallah gelsinleer :)

      Sil
    3. İnşallah virüs bitsin de Tunuslu arkadaşım da gelecek .
      Virüs bitsin yaz geldi.

      Sil
  2. Şarkıları beğenmebe sevindim yavaş, yavaş dinle :)

    YanıtlaSil
  3. Ben istisna. Ben mimleri severim ama şarkı - türkü konusunda iyi değilimdir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse siz istisna olun .
      Yorumunuz için teşekkürler .
      Hayırlı ramazanlar .

      Sil
  4. Kimse Bilmez'i ben de çok severim, Dünyadan Sesler sevdiğim bir youtube kanalı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Dünyadan sesler çok iyi bir şarkı kanalı ama ben şarkıların çoğunu kendim keşfettim sadece insanlar anlayabilsin alt yazı olsun diye Dünyadan sesler kanalında o şarkı varsa alıp koyuyorum .
      Neyse Kimse bilmezi ben de çok seviyorum sizin gibi .

      Sil
  5. Şarkılar bilmediğim şarkılar ama olsun:)
    Müzik olmasaydı dünya çekilmez olurdu:)
    Ben bu aralar çok eski bir şarkıyı daha yeni keşfettim
    Sinatra'dan Change Partners (partners derken yanlış anlama olmasın
    dans partneri anlamında sözleri de çok şirin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam dans partnersi anlamında .
      şimdi dediğiniz şarkıyı dinleyeceğim .
      Müzik olmasa çekilmez gerçekten.

      Sil
  6. bardak tatlısı eveet bekliycen, artık yarın akşam iftarı için yaparsıın bugünden:)

    YanıtlaSil
  7. baksanaa, mutfak başlığında, sulu muhallebi ve anne muhallebisi de var, kolay ve nefis şeyler hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne muhallebisi yapacaktım kiii , annem bütün sütü yoğurt yapmış.
      Başka zamana artıkın .

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş